Recenze (14)
Rampage Ničitelé (2018)
Dlouho, moc dlouho jsem nepsal recenzi, ale tato blbost si o to vyloženě řekla. Jednu hvězdu za The Rocka, zbytek absolutní odpad. Hudba 0, kamera 0, scénář a režie dohromady 0, CGI efekty mínus 10. Ani za dlouhých zimních večerů, ani po roce v těžkém lockdownu, už nikdy více něčeho takového...
Pravda o Charliem (2002)
Uf, vzhledem k tomu, jak mám rád Marka Wahlberga, to bylo velké utrpení.. Hlavně dodívat se do konce... Kamera vážně otřesná, hudba zvláštní... Některé scény nevím jestli více k smíchu nebo k pláči. Proč 2 hvězdy? Jedna za Marka, druhá za to, že jsem se dodíval až do konce i přes tu hrůzu...
Sicario: Nájemný vrah (2015)
Za mě dobře zpracované, příběh má tempo po celou dobu i když není příliš těžké odhadnout jeho vývoj... Hudba dobrá, kamera také. Obsazení filmu je fajn, snad jen hlavní hrdinka po celou dobu připadá jako čerstvá absolventka školy, přitom má jít o profesionála.
Falešní poldové (2014)
Dobrá odreagovačka :)
Temná krajina (2009)
Zpracování, herecké výkony, děj, hudba... Nic z toho mě ani trochu neoslnilo, možná pro tu všude přítomnou tmu...
Požírač kostí (2007) (TV film)
Ke sledování filmů nebo seriálů se v TV moc nedostanu. Bohužel jsem promarnil 10minut života sledováním této extrémně nepovedené parodie na horor. Kamera jak z telenovely a animace hned na začátku? Nejspíš něco ve stylu spoileru, že tento film za to opravdu stát nebude :)
Přímý kontakt (2009)
2 hvězdy za Dolpha, kterého mám rád... Hodně akce, to je pravda, ale zbytek teda nevím nevím :(
Komisař Rex (1994) (seriál)
První série 3*, velkou zásluhu na tom má právě představitel Rexe. Změna v obsazení a přidávání dalších dílů způsobuje ztrátu kvality a pozdější epizody bych hodnotil maximálně 1*. Jako dítě jsem Komisaře Rexe pravidelně sledoval, ale postupem času zájem upadal. V dnešní době bych se podíval snad jen z nostalgie. Za mne tedy 2* ve finále.
Micimutr (2011)
Hlavní "pohádkový" děj byl dobrý a pohádka jako taková povedená. Druhá dějová linie ze současnosti a vzájemné prolínání mi vůbec nepadlo do noty. Zde určitě minimálně hvězda dolů. Pokud jde o pokus se zapojením současnosti mohu porovnat např. s Tajemstvím staré bambitky, kde bambitka rozhodně vede... Herecké obsazení není špatné, pohádka také ne, ale nenavodila potřebnou atmosféru. Pohádku jsem viděl celou, ale znovu bych si ji nepustil. Za mne 4/10.
Skrytá identita (2006)
Sestava Matt Damon, Mark Wahlberg, Jack Nicholson a Leonardo DiCaprio (řazeno dle oblíbenosti herců) je šikovná volba pro napínavé kriminální drama. Děj mne udržel v napětí až do samotného konce. Právě filmem Skrytá identita se do mé obliby dostal Leonardo DiCaprio. Jeho předchozí role a filmy (hlavně pak Titanic, na který jsem přímo alergický) mě nikdy neupoutaly. Malou výjimkou byly snad jen Pláž a Ganky New Yorku, které byly předzvěstí změny k "lepšímu". To vše pak dozraje v Prokletý ostrov a Počátek. Ale zpět ke Skryté identitě, u mne nejsou žádné body ke ztržení, takže opět 10/10 :-)