Recenze (42)
Hrabě Monte Christo (1975) (TV film)
Na film se dá koukat. Ale jako fanda knihy musím řvát. Všechny filmové adaptace románu A. Dumase Hrabě Monte Cristo splňují jednu podmínku - je tam postava hraběte. To mi ale přijde trochu málo.
Zimní příběh (2014)
Celkem mě zaujal trailer, trochu mě odradila zdejší hodnocení. Nicméně návštěvy kina nelituju. Film byl zajímavý a 4 hvězdy si zaslouží. Dost se tu opakuje termín megakýč. A asi ano, musím souhlasit. Ale je to taky zábava.
Zamilovaní (2011)
Kdo něco podobného zažil, ví přesně "o co jde". Naprosto skvěle podané, velmi se mě to dotklo. Navíc Felicity je naprosto úžasná, dlouho mě nějaká herečka nedostala tak moc svou přirozeností a krásou v jednom.
Navždy spolu (2012)
Dal bych jen čtyři hvězdy. To bych ale nesměl být velkým fankouškem Rachel McAdams. Už několikrát mě přesvědčila, jak umí zahrát skvělě mrchu. Radši ji mám v pozitivních rolích a tady se jí to také moc povedlo. Na filmu mě dostal zejména námět. Těžko si člověk představuje, že by ho potkalo něco takového. Každá vzpomínka má hodnotu, když je s někým sdílená a proto představa, že bych přišel o 5 let se svou ženou? Hrůza. Ještě horší na příběhu je snaha rodiny o navrácení člověka na jimi zvolený směr respektive plán. A totální nerespekt k rozhodnutím, která Paige sama dříve udělala. Hezká romantika a ještě trošku zamyšlení. Doporučuji!
Láska a jiné závislosti (2010)
Mám strašně moc rád Anne Hathaway. Také mám rád, když někdo umí podávat smutná a nepříjemná témata laskavou formou.
Hrabě Monte Cristo (2002)
Naproste poslapani predlohy ! Jsem militantni fanousek knihy Hrabe Monte Cristo. Cetl jsem ji 3x a urcite ne naposledy. Propracovanosti a promyslenosti pribehu Dumasova dila se maloktere jine muze rovnat. Proto takoveto zpracovani proste a jednoduse neprijimam, opovrhuji jim. Chapu filmove tvurce, ze maji jine videni pribehu, ale nedokazu pochopit, ze snad v zadnem zpracovani nefiguruji stejne postavy jako v knize. Obcas se dve spoji do jedne, obcas se nejaka vynecha. Proboha proc?
Hlavně nezávazně (2011)
Mam presne tento typ filmu rad. Dokaze me krasne odprostit od kazdodennich starosti v praci a navic jsem se u nej pekne bavil. Spousta z hodnoticich odmita zanr komedie, ale ja se docela bavil. 4 hvezdy.
Yeopgijeogin geunyeo (2001)
Musim se priznat, ze ten film me dostal. Ukazuje, jak ackoliv jsme jini lide na jinych kontinentech, presto mame strasne veci spolecne... Musim se priznat, ze konec filmu me uchvatil a nemuzu jinak, nez 5 hvezd a dale doporucovat!
Záměna (2010)
A ja jsem se dobre bavil...Idealni film na sobotni kino :)
Přemluv bábu (2010)
Ukazka totalni vylizanosti.. notabene, kdyz pak jeden z hrdinu priznal volbu levicove strany..