Recenze (197)
Mumie: Hrob Dračího císaře (2008)
Efekty sem tam pěkné, děj otřesný,to že nahradili Rachel Weiz a dali tam jinou herečku je taky dost divný.Čekal jsem, že to bude koukatelný, ale co se dá dělat,začátek dost nudný-nevím co chtěli dosáhnout uvodním rybařením Ricka-ale mě to vtipný nepřišlo,konec filmu přímo otřesný.
Seznamte se s Davem (2008)
Ze začátku to vypadalo docela zábavně,když se učil chodit a zdravit,ale asi za 10 minut to zapadlo do podprůměru-další nepovedený film Murphyho
Soukromé pasti (2008) (seriál)
Zajimavé příběhy,celkem kvalitní herci,ale něco tomu chybí-nemá to štávu
Tři sestry - 20 let naživu (2005) (koncert)
Pěkné dvd tří sester k jejich 20 letům života, záznam z koncertu, kde některé písně jim pomahají zpívat Wohnout, Divokej bill,Sahula a jiní.
Saló aneb 120 dnů sodomy (1975)
Asi nejuchylnější film co jsem viděl,a příběh o hovnech-tak to je opravdu pro silné povahy.Tomu filmu se řadí mezi filmy- jednou vidět a dost.Už chápu proč režiséra zastřelili.
Raptor Island: Ještěři útočí (2004) (TV film)
Tento film je zvěrstvo,film z roku 2004 a počítačové efekty se asi dělali na ruském počitadle,otřesný zážitek s ještě otřesnějším Lamasem
Ro(c)k podvraťáků (2006)
Žádná sláva,sem tam vtipný,ale dost stupidní.Postránecký jako padouch-tak to ne, to se mu moc nepovedlo.
Téměř dokonalý zločin (2000)
Na Cate Blanchett je pěkný pohled, film je napínavý a docela zajímavý
Klíče od pevnosti Boyard (1990) (pořad)
Ze začátku dost dobrá soutěž, která se časem okouká
Věřte nevěřte (1997) (seriál)
Některé příběhy jsou docelá napínavé,některé zase dost nudný.celkově je to koukatelný i když v některých dílech si scénáristé hodně přidávali, když říkali že je to podle skutečnosti