Recenze (197)
Invaze světů (2005)
Tento film je asi to nejhorší co jsem v životě viděl, po naprosto stupidním začátku,se rozjede něco, co se nedá ani komentovat, děj neexistuje, efekty-tak na nich si vyhráli, ty tam nejsou snad vůbec a o hereckých výkonech nemá smysl mluvit.Film začne tím , že někde havaruje něco z vesmíru,ta věc spadne na zem, vytvoří kráter a do toho spadne člověk, 15 minut řeší jak člověka vytáhnout s kráteru, než další záběry ukáží, že je hluboký asi půl metru,řvou na sebe, jako by byl někde 50 metrů pod zemí a takto skvěle jede film po celou dobu.Tento film by se měl uchovat,pro další generace, hlavně pro Uwe Bolla,protože ten jedinej by se v něm snad inspiroval.
Poslední Mohykán (1992)
Výborný film,perfektní hudba,hodně povedený závěr,indian Magua-tak si představuju chlapa co nenávidí svět,Lewis a jeho tradičně výborný výkon-co víc dodat, na tento film se můžu koukat stále dokola.
Pan Magor (1997)
Tento film je přímo otřesně nudný a nevtipný
Deuce Bigalow: Evropský gigolo (2005)
Naprostá stupidita,na první díl se dalo koukat,ale tady se nedalo dívat na nic,není ani co komentovat, protože si radši na nic nevzpomínám.
Vetřelci vs. Predátor 2 (2007)
Film se hemží vetřelci a neherci, škoda jen že někdo do filmu s vetřelci cpe stupidní románek, a posledních pár minut nestojí za nic.
Rocky (1976)
Nejlepší sportovní drama jaké bylo natočeno, Stallone ukazuje že se dá hrát i s ochrnutou částí obličeje,dokonce umí i psát, což dokazuje scénář,Ve filmu je i dost dobrá hudba.Film je o neschopným boxerovi, který dostane-podle mě nepochopitelně-šanci bojovat o titul,začne trénovat a konečně se utká v ringu s šampionem Apollo Creedem, celý život se mu tím změní, s bezvýznamný nuly se stane uznávaná osobnost.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Výborné sci-fi, Arnold jako robot-on je jím i ve skutečnosti, takže "hrál" sám sebe, film má mnoho povedených triků, které jsou i po dost dlouhé době perfektní,škoda že hraje hodného terminátora, se svým ksichtem se hodí na opačnou stranu, asi nejlepší Arnolduv film.