Recenze (39)
Policie Modrava (2011) (seriál)
Neuvěřitelně schematické dialogy i celý scénář. Výkony jako na školní besídce na druhém stupni základní školy. Jen ty záběry na Šumavu jsou hezké, za ně tedy jednu hvězdičku .
Ultimátum - Epizoda 3 (2022) (epizoda)
Má to potenciál, ale srážejí ho zbytečné nesmysly, jež se jednoduše hodí pro další "zajímavý" vývoj.
Vražedné stíny (2022) (TV film)
Mělo to potenciál, nakonec to byla divná splácanina v křeči..
Stíny v mlze - Dublér (2022) (epizoda)
Je to celé otřesně kamenné, ale snad úplně nejhorší je snaha o slangové výrazy v podání těch robotických protagonistů. Tentokrát na téma "piko".
Pád: Kauza Boeing (2022)
Sympatické shrnutí, dobře poskládané.
Stíny v mlze - Prank (2022) (epizoda)
Zkouším čekat, jestli to přestane být taková křeč. Ale ne, pořád stejně tuhé, schematické, slovo od slova vysvětlující. Dialogy jako by všichni četli z učebnice, která je ukrutně nebaví...
Tenet (2020)
Trochu mindfuck, chce to se soustředit. Ale skvělý nápad na scénář a realizace ho nepos.. Takže super, zda to jedna bonusová * a výsledek 4,6 tzn 5
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Docela fajn film. Scénář jako celek tak 3*, ale jednotlivosti a výkony většiny postav minimálně 4* Ne moc uveritelne a lehce prvoplanove vyusteni, ale nebudu spoilerovat.
Muž ve stínu (2010)
Skvěle vystavěná atmosféra a hezký námět. Celkově ale příliš průhledné. V kombinaci s nativním chováním hlavního hrdiny tak snímek ztrácí na tom hlavním, tedy napínavosti. SPOILER ALERT: ... Asi by to bylo ještě i na 4*, ale konec v antickém stylu "když nevíš co s postavou, tak ji zabij" sráží dojem na 3*. Ne, nepotřebuji happy end , ale mohl ostrouhat jakkoliv elegantněji...
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Dalo by se rict, ze je to prilis naturalisticke, drsne a rozmachle dlouhe. Ale prave o tom ten film je ;)