Recenze (87)
Hard Boiled (1992)
Vidieť to v dobe vzniku, tak som ohromený a tých hviezd je ďaleko viac. Takto mi však prišli scény plné nikdy nekončiacich zásobníkov a šesť mŕtvol padajúcich na jeden výstrel, predsa len nie úplne podľa môjho gusta. A celý príbeh o priateľstve a cti drží pokope ozaj len silou vôle.
Deuce Bigalow: Evropský gigolo (2005)
Stačilo trochu menej fekálneho humoru a bolo by to veľmi vtipné. Takto mi tých zopár fakt dobrých gagov nedokázalo napraviť zlý dojem z toho zvyšku.
Moonwalker (1988)
Kebyže to nemá až taký infantilný a zmätený dej (počkať, má to vôbec nejaký?), tak je tých hviezd určite viac. Ale hudba, tanec a majkl ako vždy fantastické.
Pivo (1985)
Kvôli zvýšeniu predaja piva sa vymýšľajú tie najsexistickejšie reklamy a partia troch hercov v rolách typických američanov ich s nadšením predvádza. Príjemná oddychovka, zopár vydarených fórov a ten zvyšok viac menej ujde. Chvalabohu to nemá ani hodinu a pol, takže ani nestihne začať nudiť.
Zločinec (2008)
Tri a pol hviezdy za to, že to bolo veľmi uveriteľné.
Porky (1981)
Taká prasárna, ale v niektorých prípadoch celkom pozerateľná a vtipná. Akurát je mať dobré prichystanú zásobu piva :).
Discopříběh (1987)
Dve hviezdy kvôli nostalgii a večne živej diskomuzike.
Johnny Mnemonic (1995)
Gibsonovu poviedku som nečítal, takže JM bol pre mňa takou zoznamkou s cyberpunkom. Nerozumiem celkom tým nízkym hodnoteniam, pre mňa to bolo veľmi dobré scifíčko a dokonca si ho rád pozriem aj znova.
Dobrodruzi z velkoměsta (1991)
Veľmi vtipná komédia hlavne pre tých s krízou stredného veku ale aj ostatných. Príjemná atmosféra a zopár ozaj vtipných hlášok.
Velmi nebezpečné známosti (1999)
Hviezda naviac iba za soundtrack.