Recenze (110)
Valkýra (2008)
Po dlouhe dobe davam 5*. Opravdu jsem z filmu byla nadsena a to nejsem fanynka Tom Cruise. Film neskutecne gradoval a i presto, ze jsem vedela, jak skonci, me drzel v neustalem napeti.
Zatím spolu, zatím živi (2010)
Tak takhle spatny film jsem jiz dlouho nevidela. Vubec nechapu hodnoceni ostatnich a uz vubec nechapu lidi, kteri na to sli do kina - totalne vyhozene penize. Cruise se na tu roli vubec nehodil, Cameron ztratila svuj sex appeal a ackni sceny byly trapny. O nelogicnostech, ktere se tam objevily ani nemluvim ( resp. nepisu). Proste trapny
Zelený sršeň (2011)
Ten film byl tak zabavnej, ze jsem u neho usnula. Hlavni predstavitel me neskutecne iritioval, takze odpad!!!!!!!!!
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Tak pulku filmu premyslim o tom, kdo vybiral herce do tohoto filmu. Kam se hrabe rekalama na mroze. I kdyz film sam o sobe je docela nuda, tak je aspon na co koukat. A druhou pulku filmu myslim na fotbalove fandy Sparty. Ten film musi byt jednoznacne jejich hymnou a Persani jsou Banik :). Takze davam jen tri hvezdy, i kdyz asi v kine by to byl jiny zazitek !
Ženy v pokušení (2010)
Uprimne, po dlouhe dobe komedie, u ktere jsem se zasmala a necitila se trapne za scenaristu a rezisera, hercu je mi vetsinou lito. Eliska Balzerova predvedla naprosto luxusni vykon a jeji hlasky uz temer zlidovely. Nechapu nizke hodnoceni nekterych uzivatelu - viz jeden z komentaru, sli jste snad na komedii a ne na Tarekovskeho, ne....
Lítám v tom (2009)
Asi bych hodnotila o hvezdicku vic, kdyby Vera Farmiga vyhodila George Clooneyho z prace nebo by mu bylo zakazano letani, takhle mi to neprislo dost ucinne ponauceni.
Expendables: Postradatelní (2010)
Tak tohle melo fakt koule.....
Saltová (2010)
Kdyz vidim ty 4 hvezdicky, tak nevim, jestli jsem byla na tom samem filmu. Dej byla totalni kravina, Harvey Lee Osvald jako spici rusky agent - jsem se zasmala. Ale vrchol filmu prisel, kdyz melo dojit k vrazde americkeho prezidenta, ve chvili, kdy Liev Schreiber alias Tarkovskij vsechny v bunkru postrilel a zacal planovat atomovy utok na Teheran a Mekku, uz jsem se smala, jak pri komediich s Budem Spencerem a Terencem Hillem. TRAPNE. Jedna hvezda patri Angeline, fakt ji to tam seklo.
Avatar (2009)
Muj prvni film v 3D, uzasny. Odpoustim i jednoduchy dej, hned od pocatku citelny (pripominalo mi to boje indianu s bilymi). Kazdopadne prochazet se po Pandore spolu s hrdinami, skoro se dotykat zvlastnich kvetin...., smekam pred predstavivosti a fantazii s jakou to bylo vytvoreno. Samozrejme, ze po technicke strance neni co vytknout. Pro me jednoznacnych 5 hvezd, dostala jsem se po trech letech do kina :-)
Doba ledová 3: Úsvit dinosaurů (2009)
Asi by me hodnoceni bylo vyssi, kdybych predtim nevidela Val-I. Najednou mi Doba ledova prisla desne ukecana a upistena.