Recenze (95)
Království Vikingů (2013)
Škoda, že nejde dá ještě něco horšího, než odpad. Tohle prosně není ani poctivé b´čko. Spíš trapné "V".
Chyby (2021)
A pak že nedá v česko-slovenském rybníce natočit slušný film. není to žádný trhák, závěr poněkud moc slakdobolný lehounce odtržen od reality, ale rád se na něj podívám znova.
Zelenáč - Série 3 (2021) (série)
Gender a BLM ? Co to je? První serie jako oddechovka dobré. Druhá série poněkud slabší , ale jako výplňovka při mechanické práci ještě dobrý. Ovšem třetí serie ... fakt progresivistický hnus. V plané naději jsem vydržel ještě do 6-té epizody, ale pak už konec. To se fakt nedalo vydžet.
Válka mozků (2016) (TV film)
Jessica Uberuaga má pěkný zadek a stehna. Ta, tornádem vcucnutá, servírka na začát byla též hezká. I pro dámy by se našel nějaký sympaťák. Ale tím to končí. Jestli se stalo něco zajímavého po třicáté minutě nevím. Já to dál nevydržel. Hrozná slátanina.
Cesta za králem trollů (2017)
Fajn pohádka. Vtípky jsou vtípky a ne trapné šaškárny, herecké výkony tak akorát, výprava efekty ... nic přehnaného. Velmi příjemný počin.
Spartakus (2010) (seriál)
Trapárna.
Rodinné křižovatky (2003) (pořad)
Viděl jsem kouse dílu Experiment Z o úsporách ... hlavně kysličníku uhličitého. Měl jsem dojem, že nejvíc tomu rozumělo ono, natáčení se účastnící , malé dítě. Fuj, fuj, fuj. Diletantismus nejhrubšího ražení schovaný za hloubavě mravokárnou masku.
Temné síly (2018)
Zkráceně - první polovina za 2-3 hvězdy. Druhá polovina - odpad. Průměr je slabá jedna.
Muž z Vysokého zámku - Fire from the Gods (2019) (epizoda)
Co to bylo? Došly nápady, prachy, trpělivost herců, ... ?
Muž z Vysokého zámku - Mauvaise Foi (2019) (epizoda)
Ale jo, dobrý. I když pár nelogičností by se našlo. Ovšem když už, tak Hitler v naší realitě se nestřelil do hlavy, ale požil kyanidovou kapsli. To mi hodilo kvalitu o dva levely dolů.