Poslední recenze (91)
Kung Fu Panda 4 (2024)
Moc nevím, co si o tom mám myslet… na jednu stranu, grafika a efekty se neuvěřitelně posunuly kupředu a je to vidět ve srovnání třeba s prvním dílem. Hudba krásná jako vždy, nová nástupkyně Poa stojí za pozornost. Na druhou stranu se obávám, že příběh byl totálně zprzněn, jako by zapomněli charaktery postav. Povaha klidného Mistra Shifua zmizela, padouši jsou najednou klidní a vyrovnaní. Hlavní záporačka dělá to vše jen kvůli tomu, že ji diskriminovali, když byla mladší (nebudu říkat v čem, za prvé spoiler, za druhé je to úplný nesmysl). Mám o tom dost neutrální názor, děti určitě film nadchne, ale nás, ostřílené fanoušky této série, pravděpodobně zklame. A mrzí mě to, měli tu trilogii nechat takovou, jaká byla, páč si to už dost podělali seriálem… ale oni budou natáčet další a další filmy, dokud z toho něco budou mít a dokud z toho “dolu” nezbyde jen prázdná díra, na kterou všichni zapomenou…
Lenochod (2021) (amatérský film)
Kvalitka xD.
(NE)obyčejný den (2020) (amatérský film)
Skvělý stop motion! Dal si s tím pan režisér velkou práci, palec nahoru!
Poslední deníček (45)
Podivný den
Dnes jsem ohodnotila fakt spousty kravin dobrým hodnocením - vysvětlení? S kamarádkou koukáme na pohádky dětství, tak se nedivte ;).