Recenze (79)
Démon zatracení (2019)
Vykrádačka Disturbie 😁
Hořké sladkosti (2000)
Jedna z mála rodinných komedií, které mám rád
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Znásilnění původní trilogie v přímém přenosu. Po E8 jsem nevěřil, že může přijít něco horšího, ale JJ tomu nasadil novou úroveň. Po bídné E7, která by se s přivřením obou oči dala nazvat průměrným filmem, jsem doufal, že JJ dokáže alespoň trochu napravit tu zhovadilost od Johnsona, což mne prakticky v první scéně vyvedlo z omylu (ne že bych to po traileru tak trochu nečekal). To co se dělo po zbytek filmu už byla jen ubohá fraška a jakožto člověk, který na SW universu vyrostl, jsem nevěděl zda se smát či hlasitě plakat. Vizuálně krásný počin který však je obsahově pln zvratků a defacto popírá původní trilogii. Za mne odpad, víc se tomu neodvážím dát...
Lví král (2019)
Zatímco původní verzi bezmezně miluji (můj první film v kině), remake (či jak to nazvat) mne dost zklamal. Vizuálně to jsou úžasné orgie, ale emoce se díky tomu vytratily...
Pokémon: Detektiv Pikachu (2019)
Milé překvapení, šel jsem na film z nostalgie a velice jsem se bavil. Pokémoni v hraném filmu fungují skvěle, slušně napsaný příběh taky, jednu hvězdu musím ubrat kvůli výkonu hlavních postav.
Úplně debilní zprávy (2018) (pořad)
Sliby se mají plnit, tak jsem zvědav, zda to dopadne 😁
Venom (2018)
Konečně marvelovka dle mého gusta, jak mě nebaví Avengers a další postavy z jejich univerza, Venom je příjemná vzpruha. 80%
Titanic - krev a ocel (2012) (seriál)
Výborný nápad udělat seriál o vzniku Titanicu a zakomponovat do toho i problémy tehdejší doby a i samotného Irska. Seriál nenudí, příběh je dávkován příjemným tempem, herci podávají kvalitní výkony a osobně jsem měl problém se udržet, abych to nezkoukl celé najednou. Pro každého, kdo má rád Titanic a jeho příběh povinnost, ostatním mohu jen doporučit.
Rychle a zběsile 7 (2015)
Pohádka, celá série šla tímto dílem úplně do kopru...
Jurský svět: Zánik říše (2018)
Předchozí díl lepší, tady trošku škodí pomalý začátek, ale jinak super. Za mě 80%