Poslední recenze (7)
Wonder Woman (2017)
Síce je to už pár rokov, ale stále je to jeden z tých filmov z posledných 10 rokov, ktoré som si pustil a nezvládol dopozerať.
Rod Draka - Pán přílivů (2022) (epizoda)
Celý čas len žvatlanie, nič viac. Nič sa tam nedeje. Súverénne najhoršia epizóda.
Rod Draka - Nezvedený princ (2022) (epizoda)
Po nemastnej neslanej prvej časti to konečne začína vyzerať zaujímavo. Akurát mi príde, že CGI mohlo byť lepšie. Tiež mi to príde pomerne predvídateľné.