Recenze (614)
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Velmi vtipné a to je u mě při hodnocení důležitý faktor.
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Seriály nemám nějak v oblibě, ale u HIMYM je výhodou, že nemusíte zdaleka sledovat všechny díly. Jde zde především o legraci, děj není tak podstatný, a tvůrcům se daří držet laťku velmi vysoko i po několika sériích. Rád proto občas na tento seriál koukám, protože fakt dobře pobaví a zařadil se k mým oblíbeným.
Vzpomínky (2006)
Deja Vu je velmi neobvyklý akční thriller s prvky sci-fi. Mně se moc líbilo technické zpracování, zápletka i herecké obsazení bylo dobré. 90%
Street Kings (2008)
Velmi zajímavý thriller se skvělým hereckým obsazením. 80%
Quantum of Solace (2008)
Moderní bondovka s naprosto perfektní vizuální stránkou. Akční scény dobré, ale rychlý střih samozřejmě soubojům moc neprospívá, ale to je dnešní trend a bohužel se to asi jen tak nezmění. I přesto pro mě 75%
Klikař Charlie (2007)
Velmi zábavné a to u komedií jde. Skvělé ústřední duo a i po technické stránce solidní snímek. 75%
Absolutní moc (1997)
Mně se tento film dost líbil. Má zajímavý příběh, dobré herce i režii. 80%
Dostaňte agenta Smarta (2008)
Naprosto bláznivé a rozhodně ne pro každého.
Steven Seagal v Justin Lee Collins (2011) (pořad)
Velmi zábavný dokument s JLC.
Maximální limit (2005)
Solidní film s, pro mě, velmi zajímavým tématem - sportovních sázek. Navíc skvělí herci a prostředí, takže 4 hvězdy.