Recenze (614)
Bobule (2008)
Sorry, ale tohle rozhodně na 67% není. Film má na české poměry celkem dobrou vesnickou atmosféru, pár vtipných momentů z úvodu, možná ještě celkem slušnou píseň u titulků, ale tím to hasne. Herci nejsou moc dobří, místy jsou některé scény až trapné. Např. spoutání pražských policajtů těmi moravskými, ... V rámci českého filmu možná světlý bod, ale v porovnání s ostatními filmy je tento film dost podprůměrný, místy nudný. Ale vydrřel jsem se dokoukat, párkrát jsem se i zasmál, takže dvě hvězdy.
Cesta do pravěku (1955)
Ve své době velmi dobrý film, téměř přelomový. S odstupem tedy o jednu hvězdu méně.
Fresh Prince (1990) (seriál)
Celkem slušný sitcom, který nastartoval kariéru Willu Smithovi.
Pojďte pane, budeme si hrát - Potkali se u Kolína (1965) (epizoda)
Perfektni animovaný film se skvělým humorem, který jsem jako malý rád sledoval.
Bob a Bobek - králíci z klobouku (1979) (seriál)
Když jsem byl malý, byl tohle jeden z mých nejoblíbenějších večerníčků. Skvělý dabing Josefa Dvořáka, pěkná hudba a dobré ilustrace. 90%
Šakal (1997)
Od Šakala se dalo vzhledem k vynikajícímu hereckému obsazení čekat více. Jedná se sice o akční thriller, ale akce tam bylo velmi málo a napínavé to také moc nebylo. První polovina filmu je dost nudná, druhá část to však zachraňuje. Přesto to na lepší hodnocení než tři hvězdy není. 58%
Studená válka (1998) (seriál)
Viděl jsem díly o válce ve Vietnamu, kubánské raketové krizi a musím uznat, že dokumentární cyklus Studená válka perfektně vypráví o tehdejší době a je doplněn autentickými záběry z terénu. Jsou tu rozhovory s jednotlivými aktéry např. s Fidelem Castrem atd. Jeden z těch velmi kvalitních dokumentů, které stojí zato vidět.
Létající zabiják (2007)
Sice jsem filmu dal 5 hvězd, abych zlepšil hodnocení, ale vím, že objektivně má film tak zhruba na 2 či 3 hvězdy. Líbil se mi především úvod a poté pasáž, kdy zachraňovali unesený letoun. Musím ale přiznat, že nebýt dabingu Jiřího Štěpničky, bylo by to ještě horší, takže objektivní kvalita je zhruba 45% a celkově je to jeden z nejhorších Seagalových filmů.
Stíny minulosti (2006)
Nejlepší z trojice Seagalových filmů režírovaných Michaelem Keuschem. Film má klasický seagalovský příběh, který je celkem slušně zpracovaný. Je tu pár dobrých bitek a jak už zmínil sniper18, líbila se mi scéna kde si Seagal vyrobí několik zbraní a zlikviduje asi 4 nepřátele. I přesto je to jeden z nejhorších Stevenových filmů. Objektivní kvalita filmu 50%. Mně se to líbilo tak na čtyři hvězdy, ale nechám pět, protože chci alespoň částečně zlepšit hodnocení.
Glimmer Man (1996)
Glimmer Man je vynikající akční thriller, který je velmi napínavý a který se úplně liší svým pojetím od ostatních filmů Stevena Seagala. Film má originální děj a velmi dobrý scénář. Keenen Ivory Wayans se výborně doplňuje se Stevenem Seagalem. Ve filmu je plno bitek (mně osobně se nejvíce líbila ta v restauraci, kde Steven pomlátí všechny členy ostrahy) a rovněž mnoho dobrých hlášek. Herci ve vedlejších rolí byli také dobří, takže není co řešit, dávám pět hvězd. Naprosto nechápu tak nízké hodnocení filmu tj. 57%. Film by si zasloužil 75%.