Poslední recenze (18)
Mulan (2020)
Málem 3*, ale - spoiler - za ten nakopnutý šíp na konci...
Ip Man 2 (2010)
Dokonale vykreslené pokračování života jednoho z průkopníků stylu Wing Chun.Nemá cenu srovnávat s filmy jako je Rocky aj.Toto je Hong Kong styl se vším co k tomu patří a k tomu bravurně zvládnutý podložený hudbou mistra Kenjiho Kawaie.Hudba 100 %,Film 150%.Velmi zajímavý komentář :JFL
Urideului haenbokhan sigan (2006)
Taková nádhera. Na konci jsem se bez ostudy a bez zapření upřímně a neurvale rozbrečel .