Poslední recenze (31)
Banda - Pozor na Tlachapouda, synku (2024) (epizoda)
Od dílu č.4 to má zase grády. Bomba. ;-)
Banda - Oddělení podpásovek (2024) (epizoda)
Není to vyloženě zklamání, to ne. MM je nějaký menší a taky vypadá, že má nohy do O. V předchozích dílech jsem si toho nevšiml. Zakázali mu snad brát steroidy? Frenchie se na stará kolena dal na kouření doutníků? Jeho gay romance mne ani v nejmenším nezajímají, vlastně mne nikdy nezajímala ani jeho romance s Kimiko. Celkem mne to nudí. :-/ A Starlight, ó ta krásná Starlight - asi byla na plastice, protože vypadá hrozně. Vyzáble, nezdravě, slabě. Doufám, sakra že jo, že se další díly trošku proberou. Nebylo to špatné, líbilo, ale ... snad neusnuli na vavřínech a neudělali z toho další WOKE SHIT! Uvidíme.
Krotitelé duchů: Říše ledu (2024)
Stará garda mi byla sympatická. Nejméně se tam asi objevoval Bill Murray a když už, tak jen něco prohodil, čekal jsem prostě víc. Paul Rudd byl nepříjemně sladký a pozitivní. Vše takové genderově vyvážené, multikulti obohacené a ještě s nádechem lesbické lásky - prostě typické pro dnešní (sheeeit) dobu. Víc jak dva bodíky nedám a to jen kvůli nostalgii.