Recenze (13)
Vigil (2021) (seriál)
BBC názorně předvedla jak do detektivního seriálu s dobrou zápletkou nacpat gender, LGBT, multikulti, zlé Rusy a hlavně všehoschopné zlé bílé muže. Tři hvězdy za atraktivní prostředí a slušný děj.
Volha - FOXTERIÉRY (2023) (epizoda)
Jak může člověk, který se narodil v roce 1977 natočit seriál o době normalizace??? A také to tak dopadlo, pracovníci československé televize se chovají v seriálu jako primitivové nejhoršího ražení. Tak jak jsou vykresleni se nechovali ani blbci ze zvláštní školy. Tu dobu jsem zažil, dokonce i výslech na STB a nedokážu pochopit kam na to režisér i scénárista chodil. Jedna hvězda za dobové rekvizity.
Máte slovo (2008) (pořad)
Neuvěřitelný pořad veřejnoprávní televize. Kdo má jiný názor než hokyně Jílková nejen že nemá šanci dokončit větu pro samé skákání do řeči, ale je zpravidla zničen. Naposled jsem tento bizár vydržel sledovat až do vystoupení šílené paní Džamily Stehlíkové, kterou pozvala naše veřejnoprávní česká televize!!! Tento pořad typu kotel nemá co dělat na ČT.
Vzestup strojů (2014) (seriál)
Všechny díly dobré, ale proč byl do těchto dílů zařazen díl o elektroautech formule E je mě záhadou. Propagační film na formule E, je opět dobře natočený a je z prvního ročníku soutěže-nesoutěže bez diváků. a důvod je jasný: stejný typ auta, auta bez zvuku, pořadí většinou určuje vybití akumulátorů během závodu, tedy závisí na hospodaření s elektrickou energií a tedy ne na umění pilotů. A co je důležité auta se nabíjejí z obřích dieselových generátorů takže o ekologii nelze v žádném případě mluvit. Zkrátka díl o sekačkách na trávu za 25 miliónů.
Pozadí událostí - Střet zájmů (2022) (epizoda)
Upozorňuji hodnotící, že 5 hvězdiček se uděluje za opravdu zásadní dílo. Zatím jsme se dozvěděli v každém dílu, že Lída má krámy a jsem strašně napnutý jestli je bude mít i v dalším dílu. Jinak nuda , nuda, šeď, šeď,
Pozadí událostí - Pozadí událostí (2022) (epizoda)
Nejdůležitější je, že je to genderově vyvážené, politicky korektní, sice blbé ale dostatečně progresivní a přisprostlé aby to bylo jako ze života, zkrátka přesně splňující všechny požadavky pro seriály ČT.
168 hodin (2006) (pořad)
Propagandistický mainstreamový pořad na téma jak ještě více rozdělit národ. Česká televize zprivatizována (vytunelovaná) vlastními zaměstnanci placená daňovými poplatníky vytvořila tento televizní produkt na zakázku pražské a brněnské kavárny a nejspíše je hlavní poradce Tomáš Etzler a jemu podobní. Škoda, že se nikdy nedozvíme kolik tento propagandistický názorově jednostranný produkt stojí.
Hunger Games (2012)
Upozornění: Jestliže je vám více než 15 let tento film nesledujte. Vraždění dětí dětma můžou vymyslet jenom v USA. Samozřejmě ve filmu nechybí ani hodní černoši a zlý běloši.
Limonádový Joe aneb Koňská opera (1964)
Tato výborná parodie je nadčasová a divák se může na tento film podívat i v daleké budoucnosti a jistě si i v tuto dobu najde příznivce. Viděl jsem tento film snad dvacetkrát skoro ho znám nazpaměť, přesto si ho ještě dnes rád s manželkou (která byla mimochodem nápověda v divadle a tento kus napovídala tři roky 2x týdně před plným hledištěm) pustíme. Tento film by neměl chybět v žádné filmotéce.
Černí baroni (2004) (seriál)
Hodnocení jedna hvězda za výkony herců Kaisera a Nárožného, ale za role Kefalína ani majora Terazkyho by jedna hvězda byla moc. Juraj Herz vytvořil v tomto seriálu opak knížky, z vygumovaného majora myslitele a z vojína Kefálína úplného dementa. Nechápu jak to mohl pan Švandrlík schválit, že by tantiémy?