Poslední recenze (6)
Top Gun: Maverick (2022)
Koho by napadlo, že se dá v dnešní době zaujmout výcvikem pilotů stíhaček...Je to divný, ale tak mě to vtáhlo, že jsem uvěřil i Tomovi jeho úsměv...a také vlastně všechny ty polokýče...
Princezna zakletá v čase 2 (2022)
Pro mě ukrutně dlouhá nekončící nuda...neustálé řeči se vlečou až hrůza! Jak já už si přál, aby přestali kecat...Vše se odehrává navíc v noci, takže jsem u toho usnul...stejně jako můj syn...Co asi tak dělali přes den? Asi také spali...po noční...Jako, že fantasy? Asi měli tvůrci takový záměr a nechtěli si zadat se zahraničními kousky...akorát se u toho všichni moc zakecali...
Není čas zemřít (2021)
Jako opravdu? Na začátek pominu, že se z Bonda definitivně vytratila lehkost, nadsázka, humor, elegance...rovněž pominu, že si o melodramatu myslím úplně něco jiného než vztah, jehož zásadnosti, opravdovosti a uvěřitelnosti snad nikdo nemůže uvěřit. Ale jsou prostě věci, které se nedělají. Já také nevezmu míč a nekopnu ho vší silou svému malému synovi do břicha, abych mu ukázal, jakou mám sílu. Síla se má ukázat scénářem (mdlý, záporák a jeho důvody a jeho mrmlání?...to snad ne), hereckými výkony (jedině Bond, ta paní jako 007? ...někdo upadl na hlavu), mimořádnými (zde tolik nudnými) akčními scénami, kamerou, zvukem...Jakoby si někdo (scénárista, režisér, producent) řekl: moc mi to nejde, tohle asi nikoho nebude úplně bavit, tak to teďka na konci nastřelím, šoknu a tím budu zajímavej (na úkor 60ti let a tradice). Hnus, velebnosti!