Poslední recenze (23)
Třináctka (2003)
Nádherný film, takhle mají dramata/horory vypadat... Miluju to.
Saw: Hra o přežití (2004)
Miluju to. Gore, tempo a plno dokonalých plot twistů. Dávám tomu 8,2 pil z 10.
Scott Pilgrim jde na věc - Scott Pilgrim: Vypečený život flákače (2023) (epizoda)
"Do you like Sonic The Hedgehog?"
Poslední deníček (2)
Pila
Hodnocení filmové série Saw
1. Saw I.
2. Saw II.
3. Saw X.
4. Saw VIII.
Žebříček budu upravovat, až uvidím všechny díly.