Recenze (107)
Zabijáci v Čechách (2018) (seriál)
To zpracování je otřesné. Když někdo působivě popisuje děj, vypadá to jinak. Pan Kloubek je toporný vypravěč, mluví mimo kameru, která ho často zabírá zespodu. Vypadá to jak dílo kroužku amatérských filmařů ze základní školy.
Nadace - Tam, kde je hvězd jen poskrovnu (2023) (epizoda)
1. série se mi líbila. O to větší je moje zklamání. Žádná akce, žádný děj, jen plkání o ničem. S předlohou to nemá prakticky nic společného - to 1. taky neměla, ale alespoň se něco dělo. Je to jen přehlídka přehnané korektnosti, aby generace sněhových vloček náhodou neměla deprese z toho, že se za celou dobu neobjevila žádná duhová postava.
My sami nejsme místní (2017) (TV film)
Další z řady úžasných ruských dokumentů. Všichni jsme bioroboti. Hmm. A doktor filozofie z dokumentu Jurij Archangelskij bude podle mne mimozemšťan. Téměř vůbec nemrká a nemá žádnou mimiku.
Zahradní proměny (2016) (pořad)
Já vám nevím. Ráda bych to pochválila, ale je to všechno šité horkou jehlou. Do písčité nebo jílovité půdy udělají patou důlek a zasadí vzrostlé, kvetoucí a někdy i plodící rostliny. Na koleni dělaný zahradní nábytek. A všude používají písek, drobné kamínky, nebo oboje. Velice nepraktické. Už vidím jak to potom roznáší po celém baráku. Pokud se o to zadavatel neumí starat, tak to do další sezóny nevydrží. I tak mě to baví. Jako inspirace dobrý.
Vesmír jako jedinečná laboratoř (2017) (TV film)
Snůška nesmyslů, fantasmagorií a konspiračních teorií.
Černá vdova (1987)
Slušná klasická detektivka.
Případy mimořádné Marty - Východní vítr (2022) (epizoda)
Viděla jsem upoutávku a věděla, že na tohle se určitě dívat nebudu. Jenže pak si to má drahá polovička pustila a já byla 50 minut v jakémsi změněném stavu vědomí. Z vohozů a hereckého výkonu Dykový budu mít noční můry.
Rituál (2006)
Měla jsem dát na hodnocení a recenze. Dobře mi tak.
Ghosted (2023)
Že je to parodie a ne akční film mi došlo ve chvíli, kdy podruhé zaznělo “měli byste si někam zalézt”. Je to blbina, ale jako oddychovka pro nenáročné a prázdné hlavy to ujde.
Mateřská posedlost (2018)
Pět hvězd pro mě, že jsem to dokoukala. Čistokrevný odpad a ztráta času.