Oblíbené filmy (4)
Králíček Petr (2018)
Upřímně si nepamatuji, kdy se naposledy celá moje rodina opravdu nahlas smála nějakému filmu. Tohle se opravdu povedlo králíci jsou zabavní a nemůžete je nemít rádi.
Duna (2021)
Duna: Část druhá (2024)
Ty kráso!!!! Tohle je kino!!!! Dlouho jsem v kině nebyl, jelikož jsem neměl důvod. Většina projektů jsou mi nanejvýš ukradený. Buď se jedná o haha funny české komedie nebo sakra "vážné" marvelovky. Pak se ke mně dostala informace, že bude dvojka a mě bylo jasné, že si jí nenechám ujít. Jsem po druhé projekci a je to neskutečný nářez. Stoprocentně film, který tu po dalších cca 5 let nebude do doby nové duny část 3. Nevím z čeho mám být víc nadšený jestli z perfektně naspaného scénáře, příběhu, hudby, zvuku do pozadí, kamery, herců, mimiky herců, emocí, a nebo ze všeho najednou. 10/10
Hunger Games: Balada o ptácích a hadech (2023)
S předchozími hladovými hrami nemám zrovna dvakrát dobré mínění. První dva díly byli sice fajn, ale nejedná se o filmy, které bych si chtěl pouštět opakovaně. Na straně druhé ty zbývající dva filmy ani za to jedno kouknutí nestojí. Tudíž jsem neměl zrovna dvakrát velké očekávání a velice rád jsem se tentokrát zmýlil. Kdo by řekl, že z prequelu se dá roztahat tolik zajímavých témat námětů a zvratů a jelikož jsem knížky nečetl jsem byl ještě o poznání víc šokován. Do role Snowa se snad každý dokáže vžít a film jeho postavu krásně dokresluje neboli už z něj není pouze ten zlý děda od vedle, který mi nepřišel v původních filmech nijak zajímavý. No na závěr mě mrzí, že zde bude asi na nějakou dobu mrtvo dokuď autorka nenapíše další knihu(jestli někdy vůbec). 9/10