Poslední recenze (27)
Moneyball (2011)
Je to takové trochu pomalejší. Moneyball nám přesně ukazuje to o čem baseball je. O statistice. Žádný tým není absolutně dominantní. Všechno je to kombinace statistiky, štěstí a obrovského množství dat, které týmy vyprodukují za 162 zápasovou sezónu. Moneyball je skutečný příběh, ale i metafora.
Death Note (2017)
Očekával jsem buď úplnou blbost nebo absolutní sh*tstorm událostí. Tak trochu obojího, ale ani jedno úplně pořádně. Nadprůměrný film, ale vlastně ve výsledku ne až tak oslnivý.
Top Gun: Maverick (2022)
Už to není tak přiteplené jako původní Top gun. Tohle pokračování logicky staví na nostalgii a základech původního, na které navazuje víceméně poměrně idylicky vystavěným příběh s překvapeními, které jsou ale ihned smeteny v pokračující nepřekvapivý děj. Jenomže, vlastně to vůbec nevadí. Celé je to totiž obalené v kvalitních záběrech letadel, technologii a romantické omáčce. Top Gun: Maverick je pecka na kterou se spolu s prvním dílem podívám určitě ještě několikrát.