Poslední recenze (21)
Tady Havel, slyšíte mě? (2023)
Film osobně není špatný. Vadí mi ale 3 zásadní věci: Nejsou data, ve kterých se scény v filmu odehrály. Je to škoda, protože pak není jasné, kdy se co stalo. Závěr byl tak nedořešený, že se mi chce zvracet. Dali tam scénu, jak Havel nastupuje do auta, a pak dvě minuty je tam prázdný Havlův pokoj. Nemohli tam aspoň dát scénu, kdy média oznamují Havlův úmrtí? Některé scény v filmu jsou úplně nepotřebné a nedávají divákovi žádné informace o Havlových posledních dnech. Každopádně se jedná o celkem slušný dokument. Hodnotím ho 55%.
Na love (2022) (pořad)
Ne že se mi slovenská verze Na Lovu nelíbí, Mně samotnýmu vadí moderátor, který tvoří hrozně umělou atmosféru. A lovci narozdíl od české verze, tak nejsou sympatický, omlouvám se, ale takzvaný Král Kvízů, je jeden z nejhorších lovců, a s tím Knihožrútem, se to dá zvládnout ale taky to není žádná sláva...... No a Profesorka, je jedina z lovců která je sympatická. Jo a zbytečně se to natahuje, lovci mluví nějaké litanie který pak zapomenete.....
FUBAR - Pokerová spojka (2023) (epizoda)
Začínám si myslet, že už je zbytečný tenhle seriál hodnotit. Je to z jednýho prostýho důvodu. Každý díl je velice průměrný, plus vás ničím nepřekvapí, akce skoro žádná, zasmál jsem se jedině v čtvrtém díle, a celých tři čtvrtě hodiny, se koukáte jak tam kecají, buď o svých v uvozovkách akcí, Černýnegger tam baví sračky o CIA, a jeho dcera, tam kecá o vztahu s tím Carterem nebo jak se jmenuje. A když dojde na tu akci, tak i v tý akci tam melou, takže si to nemůžete ani pořádně užít. Ty dvě hvězdy dávám, protože jako Netflixový akčňák, se to jakž takž dá.