Recenze (17)
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Sračkoidné , preplácané scény 80tkovými songy s lahko psychadelickým vizuálom presýtená prvá polovica filmu . A mňa už fakt tieto detské filmy prestali baviť . FamilyFriendly kokotina bez nápadu . Blahoželám disney . Dojebeš všetko čo máš za hradbami svojho čarovného zámku … Celá produkcia na jedno kopyto , pásovo natáčana shittyline produkcia . Ale stádo to bezmyšlienkovo hltá . Veď to potrebuje aby mohlo dalej fungovať vo svojich nalajnovaných životoch . Sračka
Sisu (2022)
Mozno ako komedia gut ale toto bola hodinova nuda a zvysok totalna sracka .. dve hviezdy za vrazdenie inak nic .
The Last of Us (2023) (seriál)
Tak nudné a okresané spracovanie si tento príbeh fakt nezaslúžil .
The Last of Us - Long Long Time (2023) (epizoda)
Jedna hviezda , asi len zo slušnosti. Čo toto kurva malo znamenať ? Totálne zbytočný diel . Už sme si zvykli na 20 ročnú ellie , teda ja stále nie pretože to bol klúčový charakter pre príbeh , a dojebali to na celej čiare týmto krokom . Ale naservírovať seriózne túto epizódu . Wtf . Nieledy si prajem byť z toho zástupu jednoduchších sledujúcich a plieskať 5* hlava nehlava …
The Last of Us - Nakažení (2023) (epizoda)
Max 2 hviezdy za scenerie a infected , bohuzial . Nudilo to oproti famoznej prvej casti .
The Last of Us - Když se ztratíš v temnotě (2023) (epizoda)
Hre patrí prvá priečka v mojom rebríčku . Prvý dieľ kvalitne natočený , hru mam dobratu 4x , no aj tak som bez dychu sledoval všetko čo sa tam dialo . Plný počet hviezd do prvej scény s Ellie … Herecké obsadenie sa mi moc nepáči . Ale keď zmenili ešte aj chrakteristické črty Ellie , to už ma nenadchlo z kvôli tomuto prešlapu max 2,5*
Black Adam (2022)
Tak toto bola riadne trapna vykradacka . Asi tolko k tomuto pocinu
Lucky Louie (2006) (seriál)
Proste hrot !
Monstrum (2022) (seriál)
Nudnejší seriál som nevidel . 1 hviezda za herecký výkon a pár zaujímavých scén .
Clerks III (2022)
Fucking masterpiece . Po prejebanom reboote J&S.Bob je toto klasicky smithovsky kusok .