Recenze (35)
American Horror Story - Delicate (2023) (série)
Jakože... celá série dobrá, ale tvůrci AHS umí jednu věc skvěle.. pokazit celou sérii posledním dílem :D ale já už si asi zvykla... :)
American Horror Story - Autor (2024) (epizoda)
Tvůrci AHS umí jednu věc skvěle.. pokazit celou sérii posledním dílem :D ale já už si zvykla... :)
Čarodějova nevěsta - The Faerie Queene. (2017) (epizoda)
Divnější božstvo jsem asi neviděla :D
Čarodějova nevěsta - The Balance Distinguishes Not Between Gold and Lead. (2017) (epizoda)
Wau.. tak tohle mě zasáhlo, i když by vlastně nemělo... :)
Čarodějova nevěsta - One Today Is Worth Two Tomorrows. (2017) (epizoda)
Ten konec jsem nečekala. :D Ale jinak pěkné, místy vtipné a především milé.
Čarodějova nevěsta - April Showers Bring May Flowers. (2017) (epizoda)
Zajímavý úvod, pořád mě fascinuje, jak se manga oproti třeba americkým filmům nepáře s nudným začátkem a hned skočí do akce. Těším se na další díly. A úvodní song super :)
Běsy podle Grimmů - Brémští muzikanti (2024) (epizoda)
Vzhledem k tomu, že neznám předlohu, jsem si tento díl užila asi nejvíce ze všech :D žádné očekávání a klasické japonské anime... :D jo.. a to nemusím westernový žánr.. :)
Běsy podle Grimmů - Jak skřítkové šili boty (2024) (epizoda)
Přidávám se k nechápajícím... vlastně to pro mě byla tak nějak ztráta času (a docela depka díl teda).
Běsy podle Grimmů - Jeníček a Mařenka (2024) (epizoda)
Jakože, říkám si WTF? Ale zároveň se bavím... Spojlerovat nebudu, ale tenhle díl byl obřím překvapením... čekám, kdy se posadí na lopatu a oni zatím toto... :D Pochybuji už u druhého dílu, že tvůrci znají obsahy pohádek a nebo samotné bratry Grimmy. Když to ale pominu, nemohu od obrazovky odtrhnout oči.
Cesta do fantazie (2001)
Moje první zkušenost s japonským anime. Byla jsem nadšená, i když nejsem úplně cílovka. Koukala jsem v originále a vůbec nelituji. Místy mě to malinko nudilo, proto ta hvězdička dolů. Myslím, že hodina a půl by stačila. Ovšem ta cesta vlakem, a vše co následovalo poté, mě prostě pohltilo.