Oblíbené seriály (10)
Městečko Twin Peaks (1990)
První dvě série jsou neodolatelný artefakt. Ta třetí je nejlepší věc v historii... umění.
Berlín, Alexandrovo náměstí (1980)
Cesta hospodským bludištěm.
Rodina Sopránů (1999)
Charaktery jsou sice fajn, nicméně tady jde o něco jiného. Stejně jako v Rayovo Bigger Than Life i tady jde americká nukleární rodina do pekla.
Larry, kroť se (2000)
Pretty good.
Ztraceni (2004)
Jeden z mála seriálů jehož sledování se dá skutečně označit za drogovou zkušenost.
Show Jerryho Seinfelda (1989)
Komfort bez naděje.
Batman (1992)
Komiksové dvacetiminutovky v té nejvíce maximalistické noirové stylizaci.
MINDHUNTER: Lovci myšlenek (2017)
Z éry "prestižního netflixu" mě nic jiného tak nesebralo. Fincherův vliv je velmi znát.
Ripley (2024)
Ripley od Antonioniho/Bressona??
Volejte Saulovi (2015)
Lepší než táta.