Recenze (154)
MOST! (2019) (seriál)
Zaplivaná poloprázdná hospoda, ve které se jako vrchol dne schází místní štangasté s retkem u piva; bezvýchodný v celku chudobný život postav odsouzených k celoživotnímu stereotypu v ulitě města z razovitého kraje, kde se technologický vývoj zastavil rokem 1990; totální upřednostnění socializace s kamarády a věrnost partě na úkor vlastního prospěchu a soukromí - to všechno jsou aspekty, které si mnozí z nás v tuzemských podmínkách prožili a které představují zajímavý kontrast vůči kultuře západního světa, jehož zvyklosti k nám více a více pronikají. Rozhodně nejde o dokonalý seriál, ať už dějově, nebo motivací hlavních hrdinů. Ovšem za atmosféru celé série a notnou dávku nostalgie musím dát plný počet. Dalšími plusy jsou humor, kterého je někdy více, někdy méně a dále odvaha při důrazu na témata, jako jsou začleňování Romů do společnosti či přijetí transgender osoby jako plnohodnotného člena party tvrdých hochů, pro které je každý den obrazně řečeno bojem o přežití.
Muži v černém 3 (2012)
Znuděný a unavený Josh Brolin vypadá, že v tom ani nechtěl moc hrát. Na třetí díl slušná oddechovka, ale o žádný trhák se nejedná.
Na houby (2011) (pořad)
Tak kluku co se řiká?!...Promiň tato, dobrou chuť...U jídla se nemluví!...tenhle infantilní humor mi nevadí, do toho se člověk dozví něco nového a zajímavého o houbách.
Síla psa (2021)
ahááá, takže Bronco Henry a dr Strange byli teplejší než Jaro? Síla psa je metaforou pro jejich fyzický akt, psí chování hlavního despoty nebo pozornost, kterou si u něho získal mladý hubenka tím, že poznal siluetu pejska v úpatí hor? A kdo poslal Strangeovi obálku s antraxem? A není té kovbojské tématiky o mužské lásce trochu moc Antone Pavloviči? Otázky, samé otázky...jinak vcelku zajímavý, ale strašně se táhnoucí, příběh o velice rafinovaném a zákeřném plánu, jak vyřešit problém za maminku, která se utápí v chlastu. Čekal jsem romantiku a hluboké drama - boj o ženu mezi dvěma bratry, kteří jsou povahově naprosto odlišní, možná i smrt postavy bratra-manžela, takže výsledný děj byl pro mě docela překvapením. A uvědomujete si vůbec, že ten kluk byl absolutní psychopat? Komentář obsahuje *spoilery*.
Mare z Easttownu (2021) (seriál)
Budu spoilerovat!!! Jako dobrý, ale za mě, co se týče kriminálního pozadí a atmosféry, jde z velké části o recyklace mnohokrát viděného (Twin Peaks: skryté pozadí na první pohled klidného maloměsta - prostituce, incest, rodinné vazby, vražda studentky-prostitutky apod.; Tajemná řeka: Vyšetřování syrové vraždy mezi přáteli, dávné křivdy, pomsta, dětský vrah...) V některých pasážích seriálu se hlavním hrdinům pomůže "náhodnými" svědky, kteří se zrovna na něco po letech rozpomněli (část SPZ hlavního úchyla od přeživší prostitutky, upozornění na zmizelou a nalezenou zbraň ve zahradním domku jednoho důchodce - skoro na konci seriálu? WTF?) Plus tedy seriál otvírá vážnější sociální témata, např. sebevražda dítěte z pohledu rodiče, vztah sousedů rodičů po rozvodu, náctileté lesbičky, feťáci... Celkově za 4*.
Léto s gentlemanem (2019)
Na léto s důchodcem mě "skvostný" produkční ansábl, zastoupený mimo jiné režisérem jednoho z největších seriálových tuzemských paskvilů Rodáků, neutáhne.
Určitě, možná (2008)
Komentář se spoilerem! Celkově obstojná romanťárna. Jen bych své dceři nevyprávěl, že její matka je lesbička a podváděla mě :)
Bába z ledu (2017)
Moje oči! Slámo, ty hovedo :) ...to jsem myslel, že jsem viděl všechno, ale postelovou scénu jen tak z hlavy nevymažu.
The Strange Thing About the Johnsons (2011)
Synáček zlobí, zlobí. Snad se toto nikomu nestalo v reálném životě a zůstalo jen u snových představ režiséra.
Frankenstein (1994)
77 % ? No nwm, takhle verze Frankieho se mi moc nezamlouvá. Některé scény působily až komicky.