Oblíbené filmy (5)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Pre mňa , najlepší existujúci film ! Spĺňa všetky moje detské sny.
Vetřelci (1986)
Ak by neexistoval film Terminator 2 , tak Aliens by bol pre mňa najlepším filmom pod slnkom.
Temný rytíř (2008)
Big Lebowski (1998)
Kumo no mukó, jakusoku no bašo (2004)
Tento film som videl v čase keď som ešte nebol až taký anime fanda a už vtedy som otváral ústa a žasol nad prekrásnym realistickým prostredím, ktoré keď uvidel len okolo idúci brat tak sa opýtal že či sú to fotky alebo je to kreslené. Ide o romantické sci-fi, kde mňa osobne zaujala viac ta sci-fi čast príbehu, pre jej originalitu. Príbeh budí dojem že je skoro zbytočne natiahnutý, ale je to z dôvodu detailnejšieho zoznámenia sa z postavami. Predchádzajúci "mini film" od Makoto Shinkaiho "Hoshi no koe" nemá ani polovicu jeho dĺžky a kvalít. Celý film sa dá popísať len slovami: nádhera pre oko i ducha