Oblíbené seriály (8)
Dalui yeonin : bobogyungsim ryeo (2016)
Viděla jsem tento seriál 3x a již můžu s čistým svědomím říci, že asi žádný jiný na mne tak nezapůsobí. Chci ho vidět znovu, ale zároveň nechci. Výborný námět, natočené v krásném prostředí, kostýmy a hudba naprosto famózní. Joon-gi Lee se stal pro mne TOP hercem. Jeho hraní mne vzalo u srdce. Snažila jsem se nezamilovat, ale nebyla jsem úspěšná. Po každém zhlédnutí vstřebávám ještě několik dnů. Emočně mne tento seriál naprosto odrovnal. I přesto, že nemám ráda špatné konce, zařazuji do mých TOP TOPŮ. Myslím, že ho již nic nepřekoná, možná jen něco podobného s dobrým koncem ..... Prosím, prosím, něco natočte. Pokud nemohu více, tak dávám jen 5*.
Hwarang: Květinoví rytíři (2016)
Komapseumnida (2007)
Agui Kkot (2020)
Láska padá z nebe (2019)
Můj vůbec první korejský seriál. Byl to zásah na první dobrou a hned 5*. Skvěle napsaný scénář, natočené v hezkém prostředí, krásní, sympatičtí lidé a hudba, která se Vám dostane pod kůži. Romantické duše si přijdou na své - jedním slovem nádhera. Určitě se i zasmějete a dramatické pasáže Vás chytnou u srdce. Vůbec jsem netušila, že takový svět (korejský) existuje a jsem ráda, že jsem na toto dílko narazila. Jednoznačně 5* a doporučuji.