Recenze (154)
Sandman (2022) (seriál)
Zdá se mi to nebo mají všichni protáhnutý ksichty? Myslím herci v seriálu 🤔
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Nářez 👌
Problém tří těles - Ničitel světů (2024) (epizoda)
Debilní Vodafone 😂
Jedeme na teambuilding (2023)
Příjemná sranda, bezva Brňáci a za Pár přátel od Michala 4.
Železná pěst (2024) (seriál)
Super lokace, mělo to spád, občas dost nelogičností, ale nenudil jsem se. Vzhůru do druhé série🙂
Zlomové okamžiky: Atomová bomba a studená válka (2024) (seriál)
Ve finále trochu tendenční a zamlžujicí skutečnost, ale jinak fantastický pohled na novodobé dějiny 👍🏻
Dívka, která se třpytila (2022) (seriál)
Uff. Tak to byla teda řacha do palice. Doporučuji koukat ve střízlivém stavu. Pokud se soustředíte, tak to dáte, ale je to hodně náročné. Druhou sérii už radši ne😵💫. Ale líbilo...
Dívka, která se třpytila - Zářivý (2022) (epizoda)
Konečně jsem trochu doma🙂
Argylle: Tajný agent (2024)
Za krasobruslařskou vložku hvězda navíc 😁
Město patří nám (2022) (seriál)
Nechalo mě to úplně chladným.😕