Recenze (115)
Gran Torino (2008)
Po Vlajkách jsem si myslel, že Eastwood senilní...jak šeredně jsem se mylil a jak jsem za to rád....
Temný rytíř (2008)
Skutečně vynikající dílo, které po dějové stránce je neskutečná jízda. Nolanovo zatím nejlepší film a to se nepočítám k fanouškům batmana, ale tohle je prostě něco, co nezažijete jen tak každou chvíli. Bale je sympaťák, Ledger v roli Jokera je bůh (nebo ďábel spíš). Režisér se snaží batmana převést do moderní podoby a mnohmem temější podoby a pro všechno má reálné opodstatnění a stále je to blocbuster. Nolan to ví a nezbývá než se těšit na Dark Knight Rises.
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Místama je to slabší a místama geniální díky hláškám a nevybíravému humoru. Skvěle vybraná obsazenstvo. Za 4*
Stalo se (2008)
Bohužel neoslovilo mě to, i přes Wahlberga, kterého celkem i snáším a sympatickou Zooey, je tento film odpad, jehož katastrofické scény jsou k smíchu. Odpadem nehodnotím díky scéně s předáváním pistole a za odvahu tenhle film pustit do světa.
Zrození Planety opic (2011)
Napínavé dobrodružství se sympatickým, ikdyž ne příliš výrazným hereckým obsazením. Digitální opičáci jsou skvělí a všechny dějové linie jsou bravurně zvládnuty a nepřijde mi, že by režisér něco ošidil. Film baví od začátku do konce, ale není to nic, co by se vrylo do paměti nadlouho...takže 4*