Recenze (115)
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
nemůžu si pomoc, ale co postava, to nesympatickej blb a humor mě taky neoslovil. Takže motivace na koukání dalších dílů není.
Father Ted (1995) (seriál)
Curt Cobain je borec, ustřelil si hlavu brokovnicí a přežil to....
Mission: Impossible - Ghost Protocol (2011)
Spíš mi to přišlo, že udělali komedii než akční thriller, ale film baví a to je hlavní, plus k tomu skvělé obsazení (Cruise je nudnej jako vždycky, ale ostatní herci to výrazně zachraňují)
Šílenci z Manhattanu (2007) (seriál)
Sice trvá, než se do toho člověk dostane, ale stojí to za to. Vyžaduje plnou soutředěnost. Skvělé herecké výkony (Jon Hamm, January Jones) a navíc Cole Phelps z L.A. Noire, kterého jsem okamžitě poznal :D
Prometheus (2012)
Chybí tam atmosféra té tíživé vesmírné samoty z roku 1979, ale to se nějak tak čekalo, jinak je to řemeslně dobře odvedenej film a Noomi je skvělá, ale nejde mi na rozum ješto to, jak takovej detajlista jako Ridley může mít ve filmu tolik děr. Že by scénarista přespříliš jel na cracku a jeho práce mu byla u prdele? asi jo...
Nelítostný souboj (1995)
Klenot mezi akčními filmy. Netřeba další komentář.
Matrix (1999)
kultovní klasika, která na mnoho let dopředu definovala žánr akčních filmů
Matrix Revolutions (2003)
Lítající scéna je nakopávající, ale nakopávající do ksichtu všechny, kdo tomu dali víc než dvě hvězdy.
L. A. - Přísně tajné (1997)
Je pro mě opravdu záhadou, že Curtis Hanson točil tento snímek. Jinak tuctový a průměrný režisér si sehnal perfektní osazenstvo a natočil snad nejlepší kriminálku z padesátých let a tím se nepopiratelně zapsal do filmové historie.
A-Team: Poslední mise (2010)
sranda to byla, herci sympatičtí též, ale ten moderní cool akční styl mi prostě jinak moc nesedí.