Recenze (311)
Válka zítřka (2021)
Manzelka Dasenka:" Je to odpocinkova sracka ale me se to libi!"
Vražda na jachtě (2019)
Už dlouho jsem takovou splacaninu neviděl..
K zemi hleď! (2021)
Po dlouhé době odlehčená věc, která subjektivně dostala 5 hvězd především za fakt, že jsem skálopevně přesvědčen, že co je ve filmu satira, by v reálu byla realita. Bavil jsem se nad očekávání, jeden z mála filmu, který v poslední době dostál nemalým očekáváním.
Rozpolcený (2016)
Koncert McAvoye. Zavidím mu, že nikdy nebyl sám.
Všechno, co mám (2015)
Asi hvězdičku navíc za téma, než film samotný - přeci jen "chemie" tu byla taková syntetická.. Ale určitě stál za těch 103 minut..
Doktor Strange (2016)
Čekal jsem hodně podle pozitivních kritik okolo a podle faktu, že, pro mě zcela nepolíbeného komixovými předlohami;ať už z "poslední doby" nové postavy Marvelu- Deadpool, nebo AntMan byly zábavnými filmy v té rovině, kdy je vyvážená akce s vtípky a především to má alespoň nějakou dějovou linku a dohromady schopnost diváka vtáhnout do filmu. O komplexnějších Avengers nebo X-Menech nemluvě. Ale dostat tak plytkou dvouhodinu, která kromě dechberoucí vizualizace umocněné 3D vlastně nemá co nabídnout.. Herce, scénář, náznak děje.. Ach jo.. Zklamání už dlouho nebylo tak velké..
Vzkaz v láhvi (2016)
Tvl kde to nabralo tohle hodnocení v červeném, mi uniká jak prdy po obědě, kdy sem měl čočku a dvakrát sem si přidal. Marně přemýtám, jestli byl účel detardovaného scénaristy a ateistického režiséra mě vypočítavě nasrat rychlostí vyprávění, kdy jsem si připadal, že sem to fakt s tím váliem a háčkem přehnal a najelo mi to znovu. Dva autistictí fízlové, pardon, celý sbor fízlů je jak z pomocné školy, ve scénáři naprosto nelogické zvraty (debata s rodiči,hausbot a následné topení se v po lejtka vody?!) a ta haleluja superstar nakonec.. No kdyby se hodnotila míra nasrání a zklamání z očekávání kvality, dám tomu bez zaváhání za 5 hvězdiček, ale film jako takovej stojí imho za velikou vyližjehovistoviprdel a ani vystřihovánky v dutině břišní to nezachrání, což je jedinej důvod, proč tomu nedát odpad.. EDIT: teprv teď, po shlédnutí a napsání komentáře, jsem zjistil, že jsem viděl třetí díl trilogie a co hůř - prej tohle je z těch tří nejlepší?!.. jdu stáhnout ty další dva ale ještě předtím musím zavolat svému lokálnímu dealerovi a sehnat si krucifix a svěcenou vodu - takhle nějak si totiž představuju peklo..
Nerve: Hra o život (2016)
..takovou teen sračku jsem neviděl ani nepamatuju.. :D ..věkem jsem dobu, kdy by se mi to mohlo líbit, minul o 20 let - nebo film datum vydání v dvd ripu..
Billy Elliot (2000)
ten film je naprost dokonalej vyjma jediné ale hafo podstatné věci. Je neskutečně teplej. Být antarktida a vidět tenhle film, tučňáci by neměli kde bydlet..
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
na pět to je ale že bych z toho byl nějak na sračky..