Recenze (1 467)
Hvězdný prach (2007)
Překvapivě brutální, docela zábavné, velmi atmosférické a opravdu působivé fantasy dobrodružství jako žádné jiné. Nesnaží se kopírovat cokoliv jiného, co konkurence v žánru nabízí (a to možná stojí za nepříliš přesvědčivými výdělky v kinech), ale je to jedině ku prospěchu věci. Nic takové jste zatím asi neviděli a to myslím v dobrém slova smyslu.
10 000 př. n. l. (2008)
Nenechte se vysmát, čekali jste snad historicky přesnou výpravu do historie? Od toho tu máme dokumentární filmy na National Geographic. Jasně, že historici si u toho trhají vlasy na hlavě, ale já jako divák, který nečeká od filmu, že bude odrážet skutečnost, jsem byl docela spokojený. I když od Emmericha jsem čekal trošku divočejší akcičku.
Noc úplňku (2006)
Film plný mysticky éterických obrazů, naivně sentimentálních emocí, zajímavých bojových scén a povedených triků. Západního diváka s trošku jinou hranicí citlivosti neoslní, ale zaujme určitě.
Ve jménu krále (2007)
Nenáviďte si Bolla jak je libo, ale musíte přiznat, že na tohle se dalo docela slušně koukat. Když pominu zoufalé masky Krugů nebo jak se ty potvory nazývaly, tak jde o vizuálně docela dobře zvládnutou fantasy, které nabízí velmi slušné obsazení a dobré akční sekvence. Není to propadák, je to jen tuctový film, ale to je na Bolla velký úspěch :D
Křižovatka smrti 3 - Tentokráte v Paříži (2007)
Bojové scény jsou slabší a jsou v menší frekvenci, ale na druhé straně vtípky jsou pořád úsměvné, "pěvecká" vystupené obou hlavních protagonistů pobaví a exteriéry Paříže mají hodně do sebe. Kvalitativní propad oproti jedničce a dvojce není tak výrazný, jak jsem se podle některýc´h zdejších komentářů bál. 70 %
Tohle je Sparta! (2008)
Velký biják a Velký doják mě zklamaly, ale Meet The Spartans na tom nejsou tak špatně. Kdyby se ubralo na tělesných tekutinách a přidalo na slovním humoru, tak by to filmu vůbec neuškodilo. Ale na druhou stranu, alespoň víme, jaké je tajemství vyrýsovaného břišního svalstva :)).
Když si Chuck bral Larryho (2007)
Trošku moralizující, ale zábavná komedie, která sice není nacpaná po okraj gagy, ale vtipné momenty dávkuje docela pravidelně.
Příšerná tchyně (2005)
Docela vtipné, minimum trapností, docela jsem se pobavil, lehký nadprůměr na nedělní unavené odpoledne.
Krvavá hostina (2005)
Lekl jsem se dvakrát, smál jsem se takřka neustále.
Zabij, nebo budeš zabit (2007)
S tímto obsazením se dalo dělat mnohem více. Alespoň co se soubojů týče. Ale jinak se filmu nedá upřít atmosféra.