Poslední recenze (68)
Godzilla Minus One (2023)
Extrémně ubrečená asijská verze místama až moc chce vzdávat hold klasice a pomalÝ Godzilla občas působí spíš směšně, každopádně atmosféru to určitě mělo, takže 3*. :)
Godzilla x Kong: Nové impérium (2024)
Takovej ten tupej neurážející výplach, u kterýho se dá krásně vypnout. Posloužilo. :) 3*
Tajná invaze (2023) (seriál)
Neurazilo mě to, čekal jsem ale stoupající kvalitku po prvních dvou dílech. T en potenciál se dal určitě vytěžit ještě líp, obzvlášť k těžkotonážnímu rozpočtu, co do toho kluci z produkčního narvali. 3*
Ovládací panel