Oblíbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
Harry Potter a Ohnivý pohár (2005)
Harry Potter a Fénixův řád (2007)
Osvícení (1980)
Amélie z Montmartru (2001)
Divoké vlny (2007)
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
Výbornej a náročnej film, na kterej se musíte podívat ještě jednou, protože v tý rychlosti si nestíháte všechno pořádně užít. Jde vidět, co všechno dokáže dobrej scénář a dobrej střih. Jim Carrey mě MILE překvapil. Tak trochu ve stylu "Osudový dotek", ale rozhodně lepší.
Velká ryba (2003)
Chcete pravdu nebo zajimavy pribeh?:P Ja rozhodne beru zajimavy pribeh. Tenhle film posouvam na prvni pricku hned vedle Foresta. (kteryho mi mimochodem dost pripomina). Dalsi film, kde mam pocit, ze je vsechno, jak ma bejt..uplne zabavny, napinavy, dojemny.. Kdyby slo dat vic hvezdicek, tak by mi to bylo malo. Mam chut se na nej podivat znovu a poradne si ho vychutnat...takze me omluvte..:)