Poslední recenze (21)
Rodáci (1988) (seriál)
Seriál lze rozdělit na dvě části. Ta první, odehrávající se za války a těsně po ní, je povedená a zaslouží si slušné hodnocení. Naopak druhá polovina je v podstatě jen komunistická agitka a v některých scénách (když víme, jak historie dopadla) až mrazí. Chtěl jsem dát dvě hvězdičky, ovšem za nahá ňadra Nely Boudové přidávám třetí. :-)
Přízrak (1987) (TV film)
Starý hrad, parta studentů a tajuplný Přízrak. Lepší kulisy ke strašidelnému příběhu si asnad ani nedokážu představit. Přesto se výsledný film tak úplně nepovedl. Zdá se, jako by se režisér nemohl rozhodnout, zdali chce točit horor, nebo detektivku, a tak k divákově smůle nakonec nevzniklo ani jedno z toho. Škoda. Za pochvalu ovšem stojí herecké výkony zúčastněných.
Růžový Hubert (1985) (TV film)
Jak mám knihy od E. Wallaceho rád, tenhle televizní výtvor mě moc nenadchl. Humoru minimálně, tajuplnosti ještě méně. Myslím, že tři hvězdičky jsou až moc.