Poslední recenze (19)
Tenet (2020)
natočené je to sqěle, hudba famózní, atmosféra hustá že se dá krájet, ale napoprvé jsem ty časové posloupnosti a zpětnosti absolutně nepochopil, počítám že se na to budu muset kouknout ještě tak 3-4 x aby mi to dalo smysl a pak možná hodnocení zvednu.
Mrtvá trať (2011)
cca v půlce už jsem to málem vypnul, ale byl jsem zvědavý, jestli nakonec v tomto "dokumentu o železnici" uvidím aspoň kousek kolejí a zhruba 7 minut před koncem jsem se na 10 sekund dočkal. Ale jinak fakt hrůza, téma má výborný potenciál , ale ten je zabitý snad úplně vším....
Mamma Mia! Here We Go Again (2018)
jednička naprosto skvělá, ale tohleto nezáživné, nudné, bez náboje a šťávy, kompletní herecká sestava (mimo herců z jedničky samozřejmě ) totálně antipatická. Konec protivně protahovaný , no a Cher tomu nasadila korunu, brrrr