Recenze (60)
Stopy v kalužích (2005) (amatérský film)
Guilty pleasure.
Legenda o sudu (2010) (studentský film)
Zatím nejlepší autorův film a jeden z nejlepších ne studentských, ale krátkometrážních filmů, které jsem doposud viděl. Režisérův talent dokládá naprosto jasně jedna věc: na to, jak dokonale absurdní nápady film nese (a já mám absurdity rád), je naprosto přehledně zpracovaný. Jak chcete vizualizovat čistě slovní, lingvistické hříčky bez toho, abyste užili byť jen jediného slova doprovodem? Kozy a bobr, všechna čest. Krásná atmosféra a chtěl bych to vidět jako celovečerák, zcela vážně. Bunuel a Jodorowsky mají důstojného nástupce.
Ponurá neděle (2011) (studentský film)
Audiovizuálně velice kultivovaná záležitost, které by ovšem prospěla delší stopáž pro náležitě epický rozmach (film takové ambice rozhodně má). Mysteriózní žánr v současném českém filmu zcela chybí (pokud nepočítáme několik pseudoartových alibistických experimentů), v takhle upřímné a žánrově čisté podobě je to navíc zcela nedostatkové zboží. Těším se na další režisérův film, své oblíbené motivy a formu neopouští a naopak je dále rozvíjí do - doufejme ne příliš vzdáleného - celovečerního debutu. To by mohla být skutečná bomba.
Při činu (2009) (studentský film)
Příjemný vizuál, skvělý nápad, možná zbytečně moc vysvětlující monolog čtvrtého policisty na konci, který jinak svižnou jednohubku trochu brzdí.
Jay a mlčenlivý Bob vrací úder (2001)
Jediný, kdo v tomto filmu vychytal tenkou hranici mezi zábavností a trapností, je Chris Rock. A to neustálé odkazování na předchozí filmy přestalo být vtipné už v polovině. Pro mne zatím nejhorší Smithův film.
Všude dobře, proč být doma (2009)
Po druhém shlédnutí podstatně slabší... ale Maya a John stále stejně silně táhnou. 3 plus 1 navíc kvůli nim!
Bronson (2008)
tři a půl
Rybáři (2009) (studentský film)
Musím říct, že jsem se celkem bavil, v jedné chvíli (kdy se již ohrál fór s jazykovou bariérou a okoukal dokonale recesistický ateliér) mi to přišlo již zdlouhavé, ale nedlouho potom snímek skončil. Za mně pěkné tři hvězdičky.
Hawk mstitel (1980)
Z nostalgie, už deset let jsem to neviděl,
Svědomí Denisy Klánové (2009) (TV film)
Jedna a půl