Poslední recenze (51)
Fargo - Season 3 (2017) (série)
Tretia seria mi teda vobec nesadla.
Vykolejená (2015)
Pre mňa obyčajná, málo vtipná jednohubka, pri ktorej som si uvedomil, že ksicht Amy Schumer nechcem už v žiadnom filme vidieť.
Muž z Vysokého zámku (2015) (seriál)
Super námet, ALE nesympatickí herci, často sa obajuvúce dosť nelogické správanie čo ma strašne vie vytočiť. So seriálom som chcel po prvej sérii skončiť, ale posledná časť ma prinútila dať ešte šancu aj druhej sérii. Ak by som, ale vedel vratiť čas nezačal by som to pozerať znova. UPDATE: Som rad, ze som nakoniec ostal pri seldovani serialu. Zvysne serie boli uz uplne o nicom inom ! Za mna super.