Recenze (39)
Ženy v běhu (2019)
Není to hrůza, je to docela sranda, ale nejvíce jsem si užil ne-českou část soundtracku.
Dukla 61 (2018) (TV film)
Tož soudruzi byli, sů a budů KURVY.
Velmi tajná služba (2015) (seriál)
Francie, 60. léta, moderní móda a design, sexuální revoluce, krásné ženy, politické napětí z osamostatňování kolonií, ozvěny 2. světové války, špionské prostředí té Studené a typický francouzský humor. Co víc si přát?
The Grand Tour - An Itchy Urus (2019) (epizoda)
Takhle by měla vypadat každá druhá epizoda. Hlavně Jamesovy recenze jsou to nejlepši.
Agenti S.H.I.E.L.D. (2013) (seriál)
Nuda nuda nuda. Netflix ty svoje serie nedela tak dlouhy a proto je nemusi vyplnovat vatou. Maj malo penez a je to videt.
Ricky Gervais: Humanity (2018) (pořad)
Brutální, pravdivý a neskutečně vtipný. Ricky je pořád stejnej a to je dobře.
Black Panther (2018)
Meh
Baby Driver (2017)
Slátanina
Transformers: Poslední rytíř (2017)
Absolutní výplach mozku. 2,5 hodiny trvající lobotomizující slideshow nenavazujících pikosekundových záběrů s cool robotama. To je ta jedna hvězda. Jinak totální maglajs a ke konci už dost nuda, všecko se omrzí.
Stranger Things - Kapitola osmá: Vzhůru nohama (2016) (epizoda)
Super, ale Nancy mela poslat Steva do prdele a zustat s Jonathanem.