Recenze (39)
Falcon a Winter Soldier (2021) (seriál)
Nuda. Pak třicetkrát černoch řekne, že je černoch a nemůže být Kapitán Amerika. Pak nuda. Pak jiný černoch řekne, že ten první černoch nemůže být Kapitán Amerika. Pak nuda nuda nuda. Pak ten první černoch se stane Kapitánem Amerikou. Opravdu nečekaný zvrat. Supersoldiers jsou slabší, zatímco nevylepšený lidi jsou silnější, takže ten koncept je trochu o ničem. Barnes nakopával prdel Rodgersovi a tady má problém s náctiletou holkou. Meh.
Secret Society of Second Born Royals (2020)
Vydržel jsem 8 minut.
Wonder Woman 1984 (2020)
Nuda, prázdnota, chaos, hodně, ale hodně špatné efekty a prkená Gal Gadot. Naopak vcelku zajímavý Pedro Pascal. Dvakrát meh a nezájem.
David Attenborough: Život na naší planetě (2020)
Svědectví člověka, který o přírodě ví tolik, asi jako málokdo, protože celý svůj život cestoval a sledoval proměny, za které je lidsvo zodpovědno. Na druhé straně jsem přesvědčen, že i po schlédnutí této výpovědi, se najdou tací Václavové, jež budou od stolu ve své teplé kanceláře tvrdit, že černá je bílá a noc je den. Smutné. Snad takových Václavů bude čím dál méně.
Klub sráčů (2000)
Nejlepší film s nejlepším soundtrackem. A ti komu se nelíbí jsou přizdisráči se stožárem v prdeli.
Výběrčí daní (2020)
Jestli máte rádi hromadu retardů, co se řežou navzájem, toto je film pro vás. Vypněte mozek a modlete se, že vám dlouho film neuvázne v paměti.
Birds of Prey (Podivuhodná proměna Harley Quinn) (2020)
Nuda
The Morning Show (2019) (seriál)
Strašná snaha absolutně obskurní a fake sračky vypadat mrtě reálně a současně. A navíc to je nuda.
12 opic (1995)
Šest hvězdiček, jen kdyby to šlo.
Charlieho andílci (2019)
Krystalicky čistá sračka.