Poslední recenze (388)

Deník z černé skříňky (2024)
Shiori Ito je sice na jednu stranu odvážná a inspirativní žena, jako režisérka ale postrádá dostatečný odstup, talent, i soudnost. Snímek by potřeboval notně prostříhat, zároveň ale nechává spoustu nezodpovězených otázek a nedotažeností (proč cílí na západní publikum? proč se Ito nadále setkává s tak negativní odezvou v Japonsku? jaké jsou konkrétní důsledky soudního procesu? jaké etické problémy s ohledem k zainteresovaným otvírá? atd.).

Bob Dylan: Úplně neznámý (2024)
A Complete Unremarkable. Chybi tady nejaky vyraznejsi vhled do Dylana, jen se tak klouze po povrchu. Jeste hur jsou na tom ostatni postavy, jejichz pohnutky a starosti jsou bud tezko pochopitelne, nebo bezvyznamne a jen prekazejici genialnimu pisnickari. Je to bez jiskry a celou dobu se ceka na nejaky zablesk, neco aspon trochu zajimaveho. A to se preci jen dostavi - tech 20-30 minut z Newportu 1965 naopak funguje skvele. A pred Chalametem klobouk dolu. Vsechno ostatni ale klidne muze odvat vitr. 61%

Happy end (1967)
P.S.: Zajímalo by mě, proč jsou tady všechny komentáře psané pozpátku. ... Co dodat, jedinečná klasika, která si zaslouží větší pozornost. Ne, trhlinky a jisté nesrovnalosti se najdou (jezení v zoo, komentáře při svatbě, samotný konec). Je to dokonalé? Geniální koncept souběžného dvojího chápání běhu času.
Poslední deníček (1)
Hurvinek ve Vietnamu
od 6.4.