Recenze (60)
Tarzan 2 (2005)
Animované filmy mám moc rád a Tarzan jednička je mým nejoblíbenějším, proto jsem z dvojky poměrně dost zklamaný! Hudební doprovod je o 100% horší ať už v anglickém nebo i českém podání.
Tajemný let (2005)
Jodie Foster hraje výborně, ale i tak nedokáže zachránit tenhle hodně děravý scénář.Hlavně druhá půlka je uvěřitelná asi jako Teleshoping!
Doom (2005)
Jednu hvězdičku za pasáž ala "Doom 3" neb tak jsem se už dlouho nezasmál a jednu za to, že "The Rock" dostal na držku :-)
Válka světů (2005)
Tak nějak jsem pořád čekal, kdy to přijde a ono to nepřišlo!
Ochránce (2005)
Výborný film po nedělním obědě. Nejlepší část nastává tak po dvaceti minutách, protože to už tutově každý usne!:-)
Kruh 2 (2005)
Tahle nehorázná slátanina neměla nikdy vzniknout!
xXx: Nová dimenze (2005)
Zlatý, dobrý Vin Diesel. Takovou hovadinu, už jsem dlouho neviděl a jen pevně doufám, že už neuvidím. Tu jednu hvězdičku dávám za autosalon, jinak hrůza a děs.
Román pro ženy (2004)
Pohodová komedie, u které jsem se několikrát i od srdce zasmál. Výborný herecký výkon podala Simona Stašová a příliš za ní nezaostával ani Marek Vašut. Co se zbytku týče, takový solidní kompars včetně hlavní představitelky, která působila spíše dojmem 15 leté puberťačky a místy byla spíše trapná než-li vtipná! Suma, sumárum komedie střídající silnější a slabší okamžiky, které ke konci filmu jasně převládají!
Hranice zlomu (2003)
Tenhle film je naplněn bolestí, citem a zlobou. Po dlouhé době film, na jehož obsah hned tak nezapomenu a který mi zase připoměl, že nejsme na tom světě úplně sami se svými problémy.75% filmu bych ohodnotil 5 *, nicméně podle mě až násilná snaha o dramatický a za každou cenu vyhrocený závěr, sráží film o třídu dolů.
Městečko South Park (1997) (seriál)
Celý seriál postavený na nadávkách! To se může někomu líbit??A vlastně, proč ne!!!