Recenze (159)
Zabiják (2023)
Trosku Cormac McCarthy, trosku Billy Summers od Kinga ale hlavně The Smiths!
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
pěkný, nejvíc mi vadí sladký pohled/úsměv/výraz Teda
Nouzový východ (2008)
nooo, čekal sem to lepší
Nová noční můra (1994)
mega zklamání, to už ta dvojka byla lepší
Freddyho smrt - Poslední noční můra (1991)
divný
Nestyda (2008)
tak nějak o hovně
Ajťáci (2006) (seriál)
neuvěřitelný!!! miluju vilíky!! .)
Gauneři (1992)
4 a půl
Kapsáři a falešný uhlíř (1988) (TV film)
bomba
Barva peněz (1986)
celkem zklamání