Oblíbené seriály (9)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Hezky natočený seriál, dobré efekty a skvělé obsazení. Nejvíc mně udivila flexibilita Damiana Lewise, když zde skvěle dokázal zahrát neohroženého vojáka a v Sáze rodu Forsytů (která jinak podle mně za nic nestála) uhlazeného gentlemana Soamese.
Červený trpaslík (1988)
U tohoto seriálu se nedá jinak, než se od začátku do konce válet, slzet a ryčet. To vše smíchy.
Chůva k pohledání (1993)
Další z hezkých amerických sitcomů, mimo jiné skvěle nadabovaný.
Haló, haló! (1982)
Britové prostě umí komediální seriály. Toto je jen dalším příkladem.
Hercule Poirot (1989)
Skvělý výkon Davida Sucheta, viděl jsem několik dalších "Poirotů"(Ustinov), ale tenhle je bezkonkurenčně nejlepší.
M*A*S*H (1972)
Troufám si tvrdit, že je to nejlepší seriál, čehož důkazem je, že se na tento seriál dívám od svého raného dětství.
Přátelé (1994)
Asi nejlepší americký sitcom, jen škoda, že pouze pár herců hlavních postav se ve filmovém průmyslu prosadila i jinde.
Pacifik (2010)
Opět se potvrdilo, že kombinace Hanks + Spielberg + válečňák dokáže vytvořit jen to nejlepší. Velice povedené i v porovnání s Bratrstvem neohrožených a dílo plně dostálo mým očekáváním.
Ženatý se závazky (1987)
Neuvěřitelně přehnaná fraška, které se ale musím vždy srdečně smát.