Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Reality show LIKE HOUSE je jedinečný formát, který nemá v českém televizním éteru obdoby. Diváci budou po dobu tří měsíců sledovat každodenní život soutěžících, jejich vztahy, radosti, strasti i to, jak se poperou s různými výzvami a soutěžemi. Influencer, který dostane od diváků nejvyšší počet hlasů prostřednictvím mobilní aplikace, se stane vítězem reality show a získá výhru ve výši půl milionu korun. Zpestřením pro soutěžící i diváky budou hosté, které produkce bude průběžně do vily zvát. Mezi influencery, kteří se na začátku dubna do vily nedaleko Berouna nastěhují, jsou: Tomáš Běhounek (@t0mi.jpg), Lada Horová (@laaduska), Adam Kajumi (@adamkajumi), Marie Rosecká (@maru_rosecka), Barbora Stříteská (@barborastriteska), Jan Svěcený (jenisek_) a Marek Valášek (@datel_marek). (TV Prima)

(více)

Videa (1)

TV spot

Recenze (244)

Tunri odpad!

všechny recenze uživatele

Velký špatný. Nejhorší možnej formát pořadu. Bolí to. Nejmizernější "dabing" tý robotický moderátorky, nikdo nikdy nevymyslel nic tak špatnýho. Není to vtipný. Není to světový. Není to netflixový. Není to moderní. Je to pouze trapný. Nechápu, jak se tihle lidé můžou živit tím, že se veřejně prezentujou a MLUVÍ, když nedají dohromady jednoduchou větu a to, co říkají, je prázdné. Nechápu zařazení před pořadem Prostřeno s docela jinou cílovou skupinou. Nechci nic z toho chápat. Můžu jen doufat, že příští generace nebudou polodementní, a že někdo, třeba někde na školách, začne po lidech vyžadovat něco víc a tohle nebude nový normál. Český divák objevil nové dno. ()

IvonaK odpad!

všechny recenze uživatele

Nabídka která se neodmítá? No jistě, tři měsíce ztraceného času v jednom baráku a k tomu se ztrapnit. Ani se nedivím že to ty lidi odradilo. Prostě parta kamarádů se někde ubytuje, dostane zdarma stravu a hrají si jak děti v mateřské školce. A ta jejich úžasná výřivka za odměnu? Tam bylo tak málo místa že bych je s touto odměnou poslala do zadní části těla. A výherce? Ten ty peníze prošustruje buď za drahou kosmetiku nebo drahou elektroniku. Nač by se obtěžoval je z části investovat třeba do zoogikých zahrad nebo pro nemocné lidi. ()

Reklama

Trustme 

všechny recenze uživatele

Dobré ráno influenceři! Parta děcek s implantovanými mobily si zvolí dobrovolný dvouměsíční pobyt na pionýrském táboře v odlehlé luxusní vile, aby dokázaly sobě i světu, že dokáží vystoupit z komfortní zóny. Začíná boj o přežití. Dokáží se sami najíst? Probudí se dřív, než v pravé poledne? Bude jejich šatník dostatečně provokativní a značkový? Mají dost nabíječek, powerbank a agregátů pro případ nouze? Jak obstojí před širokou veřejností osmiletých fanoušků? --- Ještě před pár lety nikdo neznal význam slova influencer a co je to TIK TOK. Dnes plno frivolních holek provozuje na plný úvazek blábolení a špulení sedacích a kojících partií prostřednictvím videí, kde se snaží ovlivnit lidstvo a být slavné. Chlapci se o totéž pokouší, ale spíše přes tu duševní a niternou romantiku. Proč to tedy ještě nepropojit s reality show a ukázat jak jsou dnešní mladí připravení k budování socialismu na sociálních sítích i mimo ní. Takový influencer si buduje image, neboť ví, že ho sledují děti a proto jde příkladem, alespoň v tom virtuálním světě za pomoci pečlivě nasnímaných videí či storíček. Jenže když dáte po kupě takovou bandu, jaká se sešla v LIKE HOUSE dozvíte se vše o té současné mládeži. Proto doporučuji jako dokonalý studijní materiál zhlédnout tento ukazatel stavu úpadku okolo generace Z a následně Alfa. Jejich život probíhá v jakém si Matrixu, kde to, co je pro ně aktuálně špatné smažou a udržují si reputaci dokonalých bytostí. Co není na instagramu, jako by se nestalo. Reality show LIKE HOUSE je však ukáže najednou v nedokonalé situaci, neboť oni nemohou ovlivnit, to pro ně tak zastaralé médium jakým je televize. Případně se ukáže, že v Tik Tok videích je to drsná sufražetka a v reálu se rozbrečí, když má přečíst jazykolam. V LIKE HOUSE se tak dočkáme bizarních osůbek a scén, které nepřidají příliš lajků: Rasistická hádka mezi černoškou a ukrajinskou vietnamkou. Černoška je tam omylem a krom zlepšení svého IQ o 2,8 jí to nic nepřineslo. Vietnamka s rušivým měkkým znakem po bflmpsvz, jejíž platforma spočívá ve vulgaritě se několikrát psychicky a fyzicky sesype, protože doposud žila jen ve svém pokojíčku ze kterého hudrala do sítí. Dalším exotem je rozmazlená lolitka, kterou nechcete naštvat, pač dokud neuděláte, co chce, budete slyšet její slovní palbu s opakujícími důraznými "prsíííím, myslím to vážně!" a frenetickým ťikemtokem v oku. Pokračujeme k holce, která chce vystavět byznys na gastronomii a dělá jí problém nakrájet cibulu. Prsa má ovšem z poctivého silikonu.  Posledním děvčetem je nadržená samička, která přijela do lájk domu ulovit urostlého datla a vůbec jí nevadí, že ten má v tu dobu přítelkyni. Karma je zdarma a zatím netuší, že klofla bezcharakterního zbabělce. Tím se dostáváme k hochům. Intrikánský kardinál Richelieu v podobě nevině vypadajícího loutkaře a defacto spoluautora scénáře uličníka Kajumiho, který by měl dostat Oscara za ztvárnění padoucha s tváří plaché surikaty. Zbytek chlapecké posádky tvoří dva jinoši, kteří tápou ve své orientaci a maskují se za kamarády a baví je ženské převleky a návyky. Občas do vily dorazí hosté. Ti nevybočují z panoptika cirkusu P. T. Barnuma - vpád drmolícího fracka a starosty Novotnýho, který dorazil po eSTéBácku pátrat, kdo vynáší bulváru pikošky. A opakované něžné návštěvy křehkého buze... pierota Honzíka Bendika. Ano je to celé takové o ničem, ale Primě se zde trošku podařilo ukázat, že když jim seberete mobil jsou vlastně tito jedinci neškodní a velmi brzo odumírají. Seriál LIKE HOUSE trval témeř tři měsíce, měl 55. dílů, každý den krom víkendu a nebyl nikterak dramatický, spíše diváka nutil vrazit do vily a zliskat to tam na hromadu, ale jako psycholog jsem zhlédl studijně všech 55. dílů a denně obětoval čas, plus sepsaní téhle diagnózy a ke všemu jsem ročník, který by mohl být málem dědou téhle vlivné mládeži, tudíž tématika, která je mi buřt. Nemyslíte, že za takový přesčas bych měl dostat těch půl mega já?! () (méně) (více)

Petroff

všechny recenze uživatele

Na tohle by měli kouknout rodiče dětí, co tyhle instatvory sledujou a podporujou na internetech. Merchandise = přeprodej shitového oblečení s potiskem za +100% ceny - jméno influencera (influenza je chřipka, mimochodem). Sonda mezi čerstvě plnoleté, dle jejich měřítek úspěšné, internetové hvězdičky. Skvělý komentář tu má ZECK. Hodnotit to číselně nechci, protože je to někde mezi sračkou a masakrem, ale přiznávám tomu zvláštní kouzlo nereálné reality show tak, jak se to nemá dělat (např. soutěžící jezdí na víkend domů, což strašně ubírá na pnutí mezi nimi. Marek - maskulinní plyšák, který není úplně nejostřejší tužkou v penále). Non-stop se zamotává do toho samého (jeho nevěra a přístup k ní), lže o tom (-a stále má potřebu se k tomu vyjadřovat, že jako aby se očistil) a těm lžím snad i sám věří. Zakoukal se ve vile do Báry, taková umělohmotná buchétka, která taky není nejbystřejší lištičkou v noře. Doposud snad neřekla větu o víc než 4 slovech a často je na ní vidět taková ta myšlenková bezradnost. (Slečno, jestli s tebou začal tím, že podvedl tvou předchůdkyni, jak asi skončíš ty?). Dalším je třeba Tomi, kterej se snad jako jedinej snaží bejt vtipnej a docela mu to i jde. Pak je Jenis, co do bodů zatím vedoucí chlapík. Ten působí dost nemastně, neslaně - ve vysílání vlastně není vidět (i když poslední dobou ho štáb začal trochu protěžovat, asi že vede), jednoznačně je jedním z klidnějších a srovnanějších účastíků, ale je to taková smutná postava. Že není makovice ví i on sám, k tomu je zvláštně nemotornej a v tý telce vlastně ještě nikdy neřekl nic. Prostě nic. Je to sporťák, co má svaly. Vede bodování diváků, asi právě proto, že svým přístupem "nula od nuly pojde" nikoho nesere. Marie má silikony, hraje to na to, že je jakože krásná a je to vypočítavá svině. Řekl to Tomi a já s nim bez problému souhlasim. Má tu mrchu v očích, ač se snaží působit princezničkovsky. Nádavkem k tomu je taková blboučká. Lada - taková malá čarodějka. Přímá, impulsivní a upřímná, což je jí často na škodu. Je to ale ještě děcko a je dost nevyrovnaná. Největší stres má třeba z toho, že jde do bazénu a nikdo nejde s ní, nebo naopak odmítá jít do vířivky, protože v ní je někdo, s kým zrovna nemluví. Adam - je prapůvodním středobodem té show. Známej klučík z Tiktoku (o jediném jsem před tou show slyšel), má evidentně mediálně nejvíc zkušeností a nejvíc profesionální pohled na věc. Působí tu zcela normálně a vlastně v pohodě. Průběžná účast Jana Bendiga a jeho všechno-je-super-buzerantskýho-přístupu, který v tom baráku při jeho přítomnosti zavládl, to bylo něco dost slizce nechutnýho (bejt gay a bejt buzna je velkej rozdíl). Radši další hádky a osobní rozepře, než to olezlé sluníčkování. Dorazila jakási celkem ostrá Djany, nebo co. Vypadá exoticky a drsně. Doufám, že je tam všechny mentálně propleskne a nevyměkne. EDIT: Vyměkla. Třetí den se rozbrečela na kameru kvůli píčovině. Krom toho je všechno, jen ne drsná. Tak nic. 7.6.- vysílá se díl, kde se mimoděk většina z účastníků sama označuje za hlupáky (aniž by o tom věděli). 8.6 - Zajímavý díl, kdy zjišťujeme, že z nich nikdo, krom Adama, neumí anglicky (ty vole, dnešní generace kolem 20 let a neuměj angličtinu?) 10.6. Libor Bouček rulezz. Fakt hodně dobře tam na ně spustil. A další týden: Marek potvrzuje pozici bezcharakterního nezodpovědnýho trouby, do baráku přichází čokoládová kočka. Vypadá nadějně. První večer hecne bezva holčičí štěkačku. "Ošukala bych ho, ale to nepopírá to, že to je necharakterní zmrd!" Začíná to bejt hezký. Lovers of the House moralizují, nádhera. "Aspoň si to podle mýho názoru myslim." (C) - Bára. Pavel Novotný mohl být hustější. Influenceři zapomněli na základní poučku: "Všechno je lež!" K čemu by Adamovi bylo, že se o něm nepíše nic hnusnýho? Řekl bych, že to je mu celkem jedno. () (méně) (více)

M.i.k.e odpad!

všechny recenze uživatele

náhodou sem narazil na první díl (cca v jeho polovině) a z nepochopitelné sebetrýznivé zvědavosti sem viděl i polovinu z druhého dílu a fakt ne...pokud to mělo dětem a náctiletým ukázat,že jejich sociálně síťoví "hrdinové" jsou ve skutečnosti nesympatická a polotupá hovádka,pak ok.Nicméně si nemyslím,že by to bylo cílem téhle z reality vytržené reality show a výsledek je jen zoufalá a trapná nuda.Žel,negativní reklama taky reklama a když už nic jiného,může Like House sloužit jako ujištění těm,kteří považovali tuhle sortu jakože slavných internetových zázraků za zbytečné,že se vlastně nespletli...0% ()

Galerie (42)

Zajímavosti (12)

Reklama

Reklama