Režie:
Rudolf HavlíkKamera:
Václav TlapákHudba:
Ondřej KonvičkaHrají:
Jiří Langmajer, Anna Polívková, Marek Taclík, Tereza Kostková, Pavel Šimčík, Zuzana Kronerová, Radek Holub, Leoš Noha, Oskar Hes, Ondřej Kavan, Jiří Maryško (více)VOD (4)
Obsahy(1)
V prvním filmu se hlavní hrdina Karel Král ocitl v ženském těle. V druhém díle poznáváme na počátku Irenu Kopáčovou (Anna Polívková), psycholožku, specialistku na partnerské vztahy. A nutno říct, že neprožívá zrovna dobré období. Její doporučení klientům se trochu míjejí účinkem, Irena dostává výpověď z nájemní smlouvy v domě, kde má ordinaci a vzápětí přistihne svého přítele při nevěře. Nejlepším lékem na životní trable je vyrazit s kamarádkou Marcelou (Tereza Kostková) na víno. Kroky opilé Ireny následně vedou do stanu vědmy Zoltany (Zuzana Kronerová), kde vysloví osudové přání: Chci bejt chlap! Ráno se Irena probudí a ocitne se v podobné situaci jako Karel Král. Je v těle, které nenávidí, ale poté, co opadne prvotní šok, má možnost zjistit, jací muži vlastně doopravdy jsou.
Irena/Iren (Jiří Langmajer) se musí o sebe postarat a není nikdo, kdo by jí zpočátku uvěřil, že je to pořád ona. Nakonec jí podá pomocnou ruku soused Radim (Marek Taclík), který je odjakživa do Ireny zamilovaný. Věří jí a doufá, že někde tam uvnitř toho postaršího chlapíka je jeho milovaná a on ji jen musí, jako správný princ, osvobodit. Udělat z ženy muže není snadný úkol, a tak má Radim ve výcviku pořádné obtíže.
(Cinemart)
Videa (4)
Recenze (202)
Anička Polívková v prvním filmu v roli chlapa jednoznačně předčila Langmajera v roli ženský. Hlavně úvod byl dost blbej, ale po nástupu na stavbu se přeci jen našlo pár vtipnejch momentů. Pozitivum je faktický srovnání mužskejch a ženskejch zálib, koníčků, úchylek a tak podobně. Povrchně zpracovaný, ale přeci jen. V prvním filmu to fungovalo líp, a to o dost. 30%. ()
Opakování toho samého na jedno brdo. Ne, že bych se nezasmál. Některým scénám (hlavně po počáteční proměně) jsem se řechtal solidně. Ale postupem času nastala nuda. Langmajer byl ale skvělej. Bohužel Polívková byla ve svých scénách dost afektovaná a těžce přehrávala. V předchozím díle byla mnohem přirozenější. Tohle se prostě už zdaleka tak dobře nepovedlo. 40% ()
Máme tu opäť tie najväčšie stereotypy, čo sa týka mužov a žien, rovnako ako v jednotke. No aspoň trochu scenáristickej invencie by sa hodilo, nie čo sa dá, okopírovať z jedničky, len to otočiť naopak. To je fakt zúfalé. Aspoň Langmajer to ako tak zachraňuje. To ten koniec, to bol vrchol scenáristickej demencie. Len tak, z ničoho nič, buch a je všetko opäť v poriadku. A to by si človek myslel, že vedmu v lunaparku už nič debilnejšie neprekoná. ()
Jednička mě jaksi minula a na tento díl mě přesvědčila moje ženuška. Očekávání jsem měl minimální, nejsem takový fanda českých novodobých komedií. Ale tohle bylo pro mě fakt osvěžující a velkou část filmu protlemený zážitek, který si užíval celý kinosál. A že je to primitivní a že to vytahuje všechny manželské stereotypy? Vůbec mi to nevadilo, super oddechovka v této spíše smutné době. ()
Vděčné české publikum, v tomto případě asi spíše dívčí, je za tyto tradiční české pitvořící čůránky rádo..já myslel, že Troška a Magnusek jsou originály, kteří se nedají zkopírovat. Vtipná Anča Polívková z plakátu a její 15minutový povzdech nad mužstvím a o neutuchající touze mistra Taclíka po sexu s ní i po několika týdenní zkušeností jako muž? To nebudu už komentovat.. 15% ()
Reklama