Iveta - Série 1 (2022) (série)
Režie:
Michal SamirScénář:
Michal SamirKamera:
Martin DoubaHudba:
Ondřej Gregor BrzobohatýHrají:
Anna Fialová, Vojtěch Vodochodský, Eliška Křenková, Alena Mihulová, Miroslav Hanuš, Igor Chmela, Ondřej Gregor Brzobohatý, Jan Vondráček, Daniel Kadlec, Petr Vydra, Patricie Pagáčová (více)Obsahy(1)
Recenze (30)
Pokus o melancholický příběh prostě nevyšel a tento druhý díl byl mnohem horší než ten první.Bohužel velký vliv na to měl špatný výběr obou hlavních postav a to Anny Fialové(Iveta Bartošová) a Vojtěcha Vodochodského(Petr Sepéši) a k těm dvěma bohužel nemůžu napsat nic kladného.Petr Sepéši je tu vyobrazen jako bezcitný kariérista kterému záleží jen a jen na sobě a Iveta Bartošová zas jako submisivní chudinka kterou musí furt někdo postrkávat dopředu a jestli taková byla tak možná na sklonku života,ale určitě né na začátku své kariéry.To že ona Sepéšiho chtěla i v soukromí a on jí ne je všeobecně známý fakt,ale pochybuji,že se k ní choval jako despota.Znám moc dobře jejich album Knoflíky lásky,zná ho každý kdo se narodil v 80.tých letech minulého století.Tomu že se album stalo v té době celkem úspěšné se vůbec nedivím,ale tento třídilný film s názvem Iveta hodnotím po dvou shlédnutých dílech jako velký filmařský omyl a jako veřejné zesměšnění Ivety Bartošové i Petra Sepéšiho a to je velká škoda takže si myslím,že rodina Ivety s tím natáčením vůbec neměla souhlasit. ()
Tak toto som trochu nepochopil, že ísť do špinavej Prahy je fuj-fuj, ale potom skončí na podnájme v jednej izbe s cudzím záletným chlapom a starostlivý otecko je v úplnej pohode. No ale Knoflíky lásky s videoklipom stáli za to a kto si to pamätá, musí mať zážitok. –––– Jsi blbá nebo naivní. Nikdo si nechce jenom povídat. Každýmu o něco jde. ()
V podstatě jen rekonstrukce dobových televizních záběrů do nové, seriálové podoby. Ze Sepéšiho se dělá až přehnaný perfekcionista (ačkoliv tou lucernou fakt pohnul i tenkrát, původně), Ivetě je smutno, tak telefonuje z cizího telefonu, a Samir opět zparodoval tehdejší moderátory (dělá to i v Soudruzích), kdy se - oproti realitě (jen vzpomeňme třeba Honzu Valu nebo Liškovou) - chovají jak postižení z Bohnic. A tatínek je šťastný i nešťastný, což Hanuš dobře uhrál, ale stejně nedostal moc prostoru. Jinak začínám mít pocit, že seriál je natočen na objednávku Bartošovic rodiny, která chce na Ivetě u teď trhnout co nejvíc, ale dávají si pozor, aby Iveta byla vykreslena správně jako oběť těch šosáků a macho typů v Praze. ()
Menší nuda, stejná slátanina jako první díl.... Iveta byla krásná holka, která se do tohoto světa hvězd moc nehodila. Naivní a lehce manipulativní. Prostor tří dílů je naprosto nedostačující pro její vykreslení...Okamžitě pochopíte, že Sepéši byl magor ( byl ?? ), který věděl, že bez ní, není nikdo. Je fajn, že někdo se pokusil o nástin a polidštění tolik později bulvarizované zpěvačky. V momentě kdy víte jak celý příběh končí je nutno jít do hloubky, což prostor 3 hodin nepobere .Tohle je vlastně Iveta a její touha dosáhnout něčeho, ovšem od začátku vykoupená...Iveta-začátek...Někteří herci přehrávají. Fialová je dobrá a jej ranní scéna po prvním sexu (? ) se sluchátky na uších je jakoby od jinud.. Škoda, že i její život se nevydal tímto radostným směrem.Moc jsem jí to přál. V té době , v roce 1987 jsem byl na vojně. Všichni byli do Ivety zamilovaní..Ona byla hvězda. ()
Mě se některé scény zdají nedůvěryhodné, nějak se do toho nemůžu zakoukat, stále musím řešit, jestli ona opravdu byla až tak jednoduchá a Sepéši takový magor … Mám spousty výhrad, třeba nevidím u Aničky žádnou podobnost nebo proč nezpívají původními hlasy Petra a Ivety … Uvidíme, jak se to vyvine dál. ()
Reklama