Reklama

Reklama

Epizody(3)

Obsahy(1)

Iveta je na vrcholu. Její sólová alba se prodávají po tisících, vyhrává ankety popularity, dostává hlavní roli po boku generačního idola ve filmu Svatba upírů, má muže, kterého všichni obdivují, plní se jí sen o duetu s Karlem Gottem. Ovšem stále postrádá to, po čem touží ze všeho nejvíc: ničím nepodmíněnou lásku, dítě a rodinu. A přichází první skandál... Anna Fialová se vrací jako Iveta Bartošová ve zlomovém období devadesátých let. (Voyo)

(více)

Videa (3)

Trailer

Recenze (36)

Chudobka 

všechny recenze uživatele

První sérii jsem nesledovala, touto jednou epizodou končím. Vůbec jsem nepochopila, proč se něco takového natočilo. Zpěvačka byla výborná, osobnost asi dost složitá, ale proč ji vykreslovat jako úplnou nesvéprávnou chudinku? Zná někdo celou pravdu? Poznal ji někdo tak, aby se dalo jednoznačně sdělit seriálem, jaký byla člověk? Je mi líto, že trpěla a skončila sebevraždou. Už bych nepátrala po ničem, dopřála bych jí klid.  To by si zasloužila, ne tenhle seriál! ()

fabecc1222 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Oproti první řadě je tu posun v kvalitě směrem dolu, ale je taky otázka, jestli 1. řada prostě nenastavila laťku až tak vysoko. Každopádně ale vidím určitý problém v tom, že celá série by potřebovala znatelně větší počet dílů, protože takto se spousta věcí musí řešit hodně zkratkovitě a poměrně nepřehledně se skáče zběsilou rychlostí v čase (celá řada obsáhně tak 10 let Ivetina života). Plus to teda vypadá, že takovým hlavním motivem osudové lásky celé série má být Sepeši, jelikož ve druhé řadě se pravidelně objevují Ivetiny vzpomínky na události z první řady a když jí začně ve větším hrabat, tak se jí různě zjevuje Sepeši jako halucinace. Takže bych se ani nedivil tomu, kdyby to v závěru naroubovali tak, že Iveta šla pod vlak, aby byla "s Petrem". Je škoda, že tu tvůrci neměli víc prostoru ukázat pozadí Ivetina života a vztahu se Štaidlem, který dostává většinu prostoru, protože třeba první díl skvěle nastiňuje změny po roce 1989 jako nástup bulváru, privatizaci showbyznysu atp. Pochopitelně tu pořád funguje ten kontrast Ivety vůči jejímu okolí. Teď už vlastně v dvojí podobě, vůči snobovi Štaidlovi ale už i vůči vlastní rodině, která se jí vzdaluje. Fialová i Brzobohatý stále perfektní. Díky maskérům Brzobohatý v podstatě k nerozeznání od originálu. Stejně tak bylo z tvůrčího hlediska super, že onen "první únos" Ivety byl zobrazen vlastně z obou stran, co jsem si zjistil, tak je okolo toho vlastně pořád spousta nejasností a nikdy se vlastně úplně nezjistilo, jak to celé bylo.  P.S.: Vsuvka s nyní už exvojákem a jeho nyní už manželkou a matkou jeho dítěte pokračuje i v druhé řadě a stále pochopitelně nedává vůbec žádný smysl. ()

Reklama

Alan_Shearer 

všechny recenze uživatele

Ze sluzby VOYO se pomalu stava v nasich koncinach fenomen a v zivote bych necekal, ze v koprodukci Novy muze vzniknout neco lepsiho nez debilni sracka. Iveta me docela bavila, dramaturgicky, vizualne a castingove solidne zvladnute miniserie. Anna Fialova v roli Ivety je skvela, aktualne mozna moje nejoblibenejsi ceska herecka. Tiffany Richbitch jako Lada Staidl taky super. Jsem rad, ze prostor dostal i Mira Hanus, ten nikdy nezklame, a dokonce i Karel Svoboda v podani Sasi Rasilova alespon ten jeden usmev vykouzlil. Druha serie uz tak negradovala, logicky neprinasela vzestupy a nadeje, ale spis prubezne hloubila Ivetin nestastny osud, na kterem nic ani nezmenilo vymodlene narozeni potomka. Zpetne je mi Ivety lito, a jak rikal v prvni serii jeji otec “oni ji v ty Praze sezerou”, tak tomu tak nakonec bylo. Sepesi zklamani s tragickym osudem, majetnicky Staidl dalsi zklamani, do toho neustala naivita, nestabilita a nekonecne parazitujici bulvar. Fakt tezkej lajf. ()

Olík 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Kola pop and rollu se točí dál. Devadesátky skýtají neomezené možnosti. Teta Iveta je na vrcholu, „Jelimánka“ střída „král Jelimán“ (opět přesvědčivý Brzobohatý), nejmladší z rodu Hrušínkých (Hes taky vynikající) není tím dnešním Hrušínským, Artur má ještě váhu vhodnou k jeho věku, starej Bartoš si rád dá i do druhé nohy, Ivana si nechá říkat Viana a Michal Samir se v tom po filmařské stránce plácá, stejně jako v první sérii. Především když bezstarostnou Svatbu upíru vystřídal psychedelický únos, začínal jsem mít obavy, zda se Ivetiny problémy s hlavou nepřenesly i na samotné filmaře. Každou další epizodou nabývám víc a víc dojmu, že v jiných rukou by tahle těžko uvěřitelná story zahrála víc muziky. ()

kinderman 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Kvalitativní skok se nekonal. Herecky dosáhla druhá řada svého vrcholu ve druhé epizodě, na jejímž začátku (stejně jako na celé Šumavě) kraloval Oskar Hes. Vzhledem k tomu, že co do délky většiny scén šlo opět o testování divácké snesitelnosti a že tvůrci neměli kuráž na to ukázat titulní postavu nahou ("Říkal, že když na sobě nebudu nic mít, nikdo mě nezaměří.") či schovanou pod stolem v alobalu ("Tvrdil, že tak narušíme monitorovací systém. I z vesmíru."), s tímto seriálem jsem skončil. Linie s vojákem z předchozí řady vyšuměla krátkým společným setkáním? Nebo je to snad Rychtář/Macura? ()

Galerie (268)

Zajímavosti (9)

  • Ve 2. sérii se vracíme do doby, kdy Iveta Bartošová (Anna Fialová) vystupovala v muzikálu „Dracula“. Herečka Anna Fialová se díky tomu vrátila do svého dětství, jelikož její matka Alexandra Malinská v muzikálu tančila a brávala ji s sebou. Setkala se zde i s hercem Oskarem Hesem, který hraje v seriálu Rudolfa Hrušínského nejml. a pojí je od dětství dlouholeté přátelství. Jeho otec Richard Hes pracoval na muzikálu jako choreograf. Když se natáčely scény z jmenovaného muzikálu, přišla se její máma s mámou Oskara Hese, která je též tanečnice, podívat na natáčení. „Měly nějaké poznámky, jako třeba nožka víc sem, ale to byly takové interní věci mezi námi,“ zavtipkovala Anna. (Michi88)
  • Režisér Michal Samir prozradil, že při natáčení duetu Karla Gotta (Ondřej Ruml) a Ivety Bartošové (Anna Fialová) v Lucerně odešla v průběhu natáčení jedna z dam, která byla součastí komparzu. Důvodem prý bylo, že ji Ruml Gotta vůbec nepřipomínal, za což se následně urazila. (lucij68ee14)
  • Oskar Hes, který v této sérii představuje Rudolfa Hrušínského nejml., se s hercem v rámci příprav na roli skutečně setkal. Společně s ním byli na schůzce přítomni i představitelka Ivety Anna Fialová a režisér seriálu Michal Samir. Sám Hrušínský na schůzce podotkl, že způsob chování Oskara je podobný jako jeho. Reagoval tak poté, co při setkání musel Hes kvůli špatně zaparkovanému autu odběhnout pryč. (lucij68ee14)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno