Reklama

Reklama

Epizody(3)

Obsahy(1)

Iveta je na vrcholu. Její sólová alba se prodávají po tisících, vyhrává ankety popularity, dostává hlavní roli po boku generačního idola ve filmu Svatba upírů, má muže, kterého všichni obdivují, plní se jí sen o duetu s Karlem Gottem. Ovšem stále postrádá to, po čem touží ze všeho nejvíc: ničím nepodmíněnou lásku, dítě a rodinu. A přichází první skandál... Anna Fialová se vrací jako Iveta Bartošová ve zlomovém období devadesátých let. (Voyo)

(více)

Videa (3)

Trailer

Recenze (36)

klukluka 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

První díl druhé série slabší, zbylé 2 hodně dobré. Horko těžko si vybavím hraný seriál o tuzemské celebritě s větší výpovědní hodnotou. Tohle dokudrama je div ne dokument. Anna Fialová je vynikající v každé poloze. Je úplně jedno, jestli zrovna blázní, zpívá a tančí, nebo okouzluje, vždycky je absolutně přesvědčivá. S celým projektem Iveta mám jedinej problém: žijící reálný aktéry toho tragickýho příběhu padlého anděla. Statisíce nás diváků se na tom popasou, pár lidí u toho ale musí regulérně trpět. Je to obhajitelný? Co na tom, že je to maximálně realistický? O to je to možná horší. ()

marhoul 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Ti se hladali, až se našli. Děvče milé, bohužel emočně nezralé, psychicky nemocné, ten typ, co není spokojený nikdy, v kombinaci s alkoholem a léky je výsledek smutný, ale nenechme se zmást písničkou, že kdyby cokoli bylo jinak, dopadla by jinak. Nikoli. Slizký seladon ve skvělém podání Brzobohatého byl odporný tajtrlík, pro kterého labilní dívka musela být koňskou injekcí do kulí i ega, celá tahle partička zdegenerované šoubyzové rádoby šlechty a jejich matrací byla ke zblití, scéna s Hanušem a koňakem výborná. Saša Rašilov v roli Svobody mě dostal, potěšilo mě obsazení Martina Šalachy a Oskar v roli nejmladšího Hrušínského taky neměl chybu. Anna Fialová mě potěší vždycky, křenice se konečně normálně usmála, jednou, za což pochvala a Alena Mihulová je slovy vynikající všude. Hodnocení nechám průměrné, docela se mi ty tři díly táhly, ale rozumím a na další se ráda podívám. Já třeba o jejím únosu nevěděla nic, ani že má zpívající sestru. Ivetka mě míjela, čili tímto padá, co padlo, že Bartošová není jedno nikomu. Mně jedno byla. Jo a Pagáčová mě rozsekala! 😆👌🏻😆 Její party a vyvedení bylo nejvíc! Sedlo jí to parádně! ()

Reklama

M.i.k.e 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

kdo by snad čekal nějaký posun kamkoliv, ten bude zklamán. Druhá Iveta na to jde totiž velmi podobně jako ta první se všemi svými neduhy. Zůstala tak telenovelácká kamera s iritujícím snovým nádechem/filtrem a hlavně bulvární podtón, jen s tím rozdílem, že pozici největšího koko*a převzal po Sepéšim Štaidl. Brzobohatý Gregor ho sice hraje dobře, ale jde o tak odpudivou postavu, že jestli byl takový opravdu (což asi laik těžko posoudí), tak Iveta musela být buď slepá nebo úplně blbá (potažmo oboje dohromady). Celým seriálem se táhnoucí linii s vojákem moc nechápu. Leda by se z něj v další řadě vyklubal spasitel Macura....40% ()

Olík 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Kola pop and rollu se točí dál. Devadesátky skýtají neomezené možnosti. Teta Iveta je na vrcholu, „Jelimánka“ střída „král Jelimán“ (opět přesvědčivý Brzobohatý), nejmladší z rodu Hrušínkých (Hes taky vynikající) není tím dnešním Hrušínským, Artur má ještě váhu vhodnou k jeho věku, starej Bartoš si rád dá i do druhé nohy, Ivana si nechá říkat Viana a Michal Samir se v tom po filmařské stránce plácá, stejně jako v první sérii. Především když bezstarostnou Svatbu upíru vystřídal psychedelický únos, začínal jsem mít obavy, zda se Ivetiny problémy s hlavou nepřenesly i na samotné filmaře. Každou další epizodou nabývám víc a víc dojmu, že v jiných rukou by tahle těžko uvěřitelná story zahrála víc muziky. ()

fabecc1222 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Oproti první řadě je tu posun v kvalitě směrem dolu, ale je taky otázka, jestli 1. řada prostě nenastavila laťku až tak vysoko. Každopádně ale vidím určitý problém v tom, že celá série by potřebovala znatelně větší počet dílů, protože takto se spousta věcí musí řešit hodně zkratkovitě a poměrně nepřehledně se skáče zběsilou rychlostí v čase (celá řada obsáhně tak 10 let Ivetina života). Plus to teda vypadá, že takovým hlavním motivem osudové lásky celé série má být Sepeši, jelikož ve druhé řadě se pravidelně objevují Ivetiny vzpomínky na události z první řady a když jí začně ve větším hrabat, tak se jí různě zjevuje Sepeši jako halucinace. Takže bych se ani nedivil tomu, kdyby to v závěru naroubovali tak, že Iveta šla pod vlak, aby byla "s Petrem". Je škoda, že tu tvůrci neměli víc prostoru ukázat pozadí Ivetina života a vztahu se Štaidlem, který dostává většinu prostoru, protože třeba první díl skvěle nastiňuje změny po roce 1989 jako nástup bulváru, privatizaci showbyznysu atp. Pochopitelně tu pořád funguje ten kontrast Ivety vůči jejímu okolí. Teď už vlastně v dvojí podobě, vůči snobovi Štaidlovi ale už i vůči vlastní rodině, která se jí vzdaluje. Fialová i Brzobohatý stále perfektní. Díky maskérům Brzobohatý v podstatě k nerozeznání od originálu. Stejně tak bylo z tvůrčího hlediska super, že onen "první únos" Ivety byl zobrazen vlastně z obou stran, co jsem si zjistil, tak je okolo toho vlastně pořád spousta nejasností a nikdy se vlastně úplně nezjistilo, jak to celé bylo.  P.S.: Vsuvka s nyní už exvojákem a jeho nyní už manželkou a matkou jeho dítěte pokračuje i v druhé řadě a stále pochopitelně nedává vůbec žádný smysl. ()

Galerie (268)

Zajímavosti (9)

  • Režisér Michal Samir prozradil, že při natáčení duetu Karla Gotta (Ondřej Ruml) a Ivety Bartošové (Anna Fialová) v Lucerně odešla v průběhu natáčení jedna z dam, která byla součastí komparzu. Důvodem prý bylo, že ji Ruml Gotta vůbec nepřipomínal, za což se následně urazila. (lucij68ee14)
  • Premiéru druhé série si nenechal ujít ani syn zesnulé zpěvačky Artur Štaidl. Ten stejně jako v první sérii měl při schvalování scénáře hlavní slovo. (lucij68ee14)
  • Ve 2. sérii se vracíme do doby, kdy Iveta Bartošová (Anna Fialová) vystupovala v muzikálu „Dracula“. Herečka Anna Fialová se díky tomu vrátila do svého dětství, jelikož její matka Alexandra Malinská v muzikálu tančila a brávala ji s sebou. Setkala se zde i s hercem Oskarem Hesem, který hraje v seriálu Rudolfa Hrušínského nejml. a pojí je od dětství dlouholeté přátelství. Jeho otec Richard Hes pracoval na muzikálu jako choreograf. Když se natáčely scény z jmenovaného muzikálu, přišla se její máma s mámou Oskara Hese, která je též tanečnice, podívat na natáčení. „Měly nějaké poznámky, jako třeba nožka víc sem, ale to byly takové interní věci mezi námi,“ zavtipkovala Anna. (Michi88)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno